cCc Maxcı cCc
Üye
Ipod touch 3.nesil-5800 Hangisi-SOrularım var
Arkadaşlar ipod touch 3.nesil 8gb mı 5800 mı
Ayrıyetten şu sorularada bakarsanı sevinirm....
Arkadaşlar ben 8-9 aydır 5800 araştırıyorum...Kasa açıklığı vs. sorunlar galiba 1 ve 2.partilerde oluyomuş ben ise haziranda alacağım kutu içeriği değişmiş o yüzdende fiyatı 30-40 tl ucuzladı...Sorularıma gelince
Maxicep.com - Nokıa 5800 alıcam bi yardım??-Ipod touch 3rd 1-Yeni kutudan çıkan beyaz kulaklığın perfonması nasıl
2-İlk aldığımda 16 saat mi yoksa dolu olarakmı gelecek
3-Dokunma için kalaribasyon yapmalıyım alınca
4-Pena ile kullanmak ekranı çizermi
5-Bence ekrana parmakla dokunmak ekranı yağlı yapıyor buda dokunmayı geciktiriyor sizce dorumu
6-Iphone tarzı bu yeni 5800larda(3.parti) kaydırma çubuklarını kunlanmadan aşağı yukarı ıphone gibi yapabilirmiyim
7-Ben versiyon falan yükseltmicem arkadaşlar bir artısı geliyor 2 eksiside oluşuyor yani bu 3.partilerin aldığımda versiyonu öle kalsa bişey olurmu
8-Dokunma hızı 3-4 ay sonra yavaşlıyormu
9-Ben telefonu aldığım gün apps(Program,oyun,müzik) yükleyeceğim hepsi toplam 900 mb şarkılar 750 mb şarkı 150 mb apps telefonda takılma olurmu
10-Ben arkadaşlar ıpod touch 3 rd(3.nesil) 8 gb arasında kaldım sizce hangisi apple dokunmatiği manyak gibi ve multitouch var ama aklım 5800 da app store-ovi mağaza ovi yakın geliyor lüften bu sorularımı cevaplarmısınız
Ayrıyetten şu sorularada bakarsanı sevinirm....
Arkadaşlar ben 8-9 aydır 5800 araştırıyorum...Kasa açıklığı vs. sorunlar galiba 1 ve 2.partilerde oluyomuş ben ise haziranda alacağım kutu içeriği değişmiş o yüzdende fiyatı 30-40 tl ucuzladı...Sorularıma gelince
Maxicep.com - Nokıa 5800 alıcam bi yardım??-Ipod touch 3rd 1-Yeni kutudan çıkan beyaz kulaklığın perfonması nasıl
2-İlk aldığımda 16 saat mi yoksa dolu olarakmı gelecek
3-Dokunma için kalaribasyon yapmalıyım alınca
4-Pena ile kullanmak ekranı çizermi
5-Bence ekrana parmakla dokunmak ekranı yağlı yapıyor buda dokunmayı geciktiriyor sizce dorumu
6-Iphone tarzı bu yeni 5800larda(3.parti) kaydırma çubuklarını kunlanmadan aşağı yukarı ıphone gibi yapabilirmiyim
7-Ben versiyon falan yükseltmicem arkadaşlar bir artısı geliyor 2 eksiside oluşuyor yani bu 3.partilerin aldığımda versiyonu öle kalsa bişey olurmu
8-Dokunma hızı 3-4 ay sonra yavaşlıyormu
9-Ben telefonu aldığım gün apps(Program,oyun,müzik) yükleyeceğim hepsi toplam 900 mb şarkılar 750 mb şarkı 150 mb apps telefonda takılma olurmu
10-Ben arkadaşlar ıpod touch 3 rd(3.nesil) 8 gb arasında kaldım sizce hangisi apple dokunmatiği manyak gibi ve multitouch var ama aklım 5800 da app store-ovi mağaza ovi yakın geliyor lüften bu sorularımı cevaplarmısınız

