Telefon Tavsiyesi Ipod touch 3.nesil-5800 Hangisi-SOrularım var

Sponsorlu Bağlantılar

Hangisi-İpod 3.nesil 8gb-5800

  • 5800 xpressmusic 3.parti en yenileri 2011

    Kullanılan: 2 28.6%
  • İpod touch 3.nesil 8gb apple

    Kullanılan: 5 71.4%

  • Kullanılan toplam oy
    7
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
    Konu Sahibi
Ipod touch 3.nesil-5800 Hangisi-SOrularım var
Arkadaşlar ipod touch 3.nesil 8gb mı 5800 mı
Ayrıyetten şu sorularada bakarsanı sevinirm....
Arkadaşlar ben 8-9 aydır 5800 araştırıyorum...Kasa açıklığı vs. sorunlar galiba 1 ve 2.partilerde oluyomuş ben ise haziranda alacağım kutu içeriği değişmiş o yüzdende fiyatı 30-40 tl ucuzladı...Sorularıma gelince
Maxicep.com - Nokıa 5800 alıcam bi yardım??-Ipod touch 3rd 1-Yeni kutudan çıkan beyaz kulaklığın perfonması nasıl
2-İlk aldığımda 16 saat mi yoksa dolu olarakmı gelecek
3-Dokunma için kalaribasyon yapmalıyım alınca
4-Pena ile kullanmak ekranı çizermi
5-Bence ekrana parmakla dokunmak ekranı yağlı yapıyor buda dokunmayı geciktiriyor sizce dorumu
6-Iphone tarzı bu yeni 5800larda(3.parti) kaydırma çubuklarını kunlanmadan aşağı yukarı ıphone gibi yapabilirmiyim
7-Ben versiyon falan yükseltmicem arkadaşlar bir artısı geliyor 2 eksiside oluşuyor yani bu 3.partilerin aldığımda versiyonu öle kalsa bişey olurmu
8-Dokunma hızı 3-4 ay sonra yavaşlıyormu
9-Ben telefonu aldığım gün apps(Program,oyun,müzik) yükleyeceğim hepsi toplam 900 mb şarkılar 750 mb şarkı 150 mb apps telefonda takılma olurmu
10-Ben arkadaşlar ıpod touch 3 rd(3.nesil) 8 gb arasında kaldım sizce hangisi apple dokunmatiği manyak gibi ve multitouch var ama aklım 5800 da app store-ovi mağaza ovi yakın geliyor lüften bu sorularımı cevaplarmısınız :bilmm
 
  • Beğen
Tepkiler: *İnci Sözlük*


rapman

rapman

Üye
saçma bir karşılaştırma olmuş.birisi telefon, diğeri ise mp4 çalar ..
 
hoss

hoss

Üye
5800 bu saatten sonra alınmaz piyasa o fiyata cok daha iyi androidli cihazlar var
5800 alıpta ölü yatırım yapma
 

umutakça

Üye
ben ipod touch al derim.lazımsa yanına basit bir telefon
 
'Patron

'Patron

Üye
Bu devirde 5800 alınmaz artık.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
2
Görüntüleme
810
cCc Maxcı cCc
Cevap
8
Görüntüleme
976
cCc Maxcı cCc
anılbaran
Cevap
14
Görüntüleme
2K
anılbaran


Üst Alt