nokia 5730 v.200.12.87 hack gerçek oldu %100 ok

Sponsorlu Bağlantılar

bugra_5211

bugra_5211

Üye
    Konu Sahibi
nokia 5730 v.200.12.87 hack gerçek oldu %100 ok
arkadaşlar uzun araştırmalar sonucunda nokia 5730 v.200.12.87 hackledim ilk olarak

not:telefon hafızasındaki veriler silinir

ayrıca cihaza yanlışlıkla downgrade yaparsanız cihaz 5 dakikada bir resetleyecek tekrardan v200 cıksanız bile düzelmeyecektir. nokia bb5 serisi diye sınıflandırdığı cihazlarda downgrade işlemine cok riskli bir hale getirdi.ben kendi cihazımda versiyon düşürdü ve telefonu ne yaptıysam düzeltemedim teleservice gönderip tekrardan sw yükletip kalibrasyon yaptırdım rpl. ask certifika gibi ana dosyalarına (noka club teknisyeniyim ayrıca)

burda cihazında 3 tane tema kalıyor işlem sonunda renk ayrımı yapılamıyor malesef ancak üzülmeyin orjinal temalarını araştırdım buldum sizin için oda burda buyrun

orj. renk renk temalar

daha sonra jaf ile cihaza bu dosyayı yüklüyoruz
jaf odeon burada


daha winrardan cıkan
1.JAFSetup_1.98.62.exe
2.JAF_files_update.exe

kuruyoruz 2. dosyada dosyalar değiştirilsinmi dieycek ona ewet diyerek yüklemeyi bitiriyoruz.

daha sonra işletim sistemi xp olanları için demiyorum burayı sadece windows 7 kullanıcıları

masaüstüne gelen bir kaç tane kısayol olacak onlardan sadece
1.Virtual_PKEY_v12.exe
2.Launch JAF bu programların özelliklerine girip uyumluluk modundan windows xp sp3 u yapın burası önemli aksi takdirde virtual p- hata verecektir.

daha sonra Virtual_PKEY_v12.exe çalıştırıyoruz




ve burda jafımız çalıştı.
buradada cihazımıza ait yazılımın linki konunun en başında mevcut
C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products konumuna winrardaki RM-465 klasörünü kopyalıyoruz ve sonra jafa geliyoruz ve sırayla şu işlemleri yapıyoruz resimde unutmusum belirtmeyi yukarıdan BB5'i seçiyoruz.

1.



3. tıklamadan sonra bekliyoruz cihaz listesi çıkacak ve RM-465 un seçiypruz ve ben product kodundan sadece tr. dil seceneğinin blue rengi koydum

2. olarakta



cnt tıklıyoruz ve cnt sonuk olduktan sonra tekrar tıklıyoruz ve bekliyoruz ve karşımıza gözat geliyor ve tekrardan C:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Products\RM-465 konumundan ( rm465_2001287_prd_prdapps.rofs3.v24) dosyasını seçiyoruz

3.






orda belirtiğim yeri all files yapmayı unutmayın aksi takdirde rofs dosyasını göremezsiniz.

4. sizde dosyalar bu kadar çok görünmeyecek ben gereksizleri sildim çünkü

aç dedikten sonra

5.

artık telefonu kapatıp bataryasını cıkartıyoruz usb kablomuzu takıp flash tıklıyoruz ve karşımıza çıkan soruya ewet dedikten sonra search yazısı görünce bataryamızı takıyoruz daha sonra pc driver yükleyecek bir kaç tane daha sonra cihaza sw yüklenmeye baslayacak 3 dk. bekliyoruz ve telefonumuz açılıyor görkemli bir animasyon ile ve işlem bitmedi.

daha sonra

1.menü/uygulamalar/extra/dosya yöneticisini açıp
2. telefon hafızana girdiğinizde RomPatcher_H adlı klasör olduğunu göreceksiniz.
3.RomPatcher_H.sisx dosyasını yüklüyoruz ve işlemmmmm bitiyor mu hayır
4. yükleme klasörüne gidip rompatcher+ açıp ordakı yamaları uyguladıkmı işlem bitmiştir.

cihazın menüsünde mağaza (ovi) eksiktir. Webden adresinden indererek tekrar kurunuz.


arkadaşlar alıntı değildir kesinlikle bütün uploadlar bana aittir.

sakin cihazlarınızı v100 düşürmeyin cihazda 10 dk. bir resetleme sorunu cıkıyor bilginiz olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: halil5, L-LumieRe, serserim1905 ve 1 kişi daha


serserim1905

serserim1905

Üye
:D ufff işte bu ya eline saglık kardeşim uzun zamandır bekliyordum bunu helal olsun çok saol

--------------- Ekleme ---------------

kardeş ben jaftan bi türlü rm-465 klasörü içindekileri göremiyorum none yazıp duruyor ya klasör yeri falan herşey tamm klasörü buluyor ama içindeki sw dosyalarını görmüyor bi türlü

--------------- Ekleme ---------------

uf ya herşeyi halleetm telefonada flah dedim başladı ekrana nokia yazısı geldi ışıgı yanıyo ekranın ama 10 dk başka bi işlem gerçekleşmedi neden acaba ya
 
bugra_5211

bugra_5211

Üye
    Konu Sahibi
dosyaları görmediyse eğer C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products buraya taşı ozaman iki taraftadada olmasın.

--------------- Ekleme ---------------

cihaz yanlış işlem sonucunda kapansa bile kendi sw'sini atınca acacaktır normal olarak .yapamazsan eger yaz ben yardımcı olurum sana
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Teşekkürler.
 
serserim1905

serserim1905

Üye
kardei bi türlü yapamadm dedigin yolları izledm
telefon açılmadı local moda geçti kaldı sonra kendinden açıldı ve yazılım sürümüü 101 oldu :S ne ayak anlamadım sonra wifiden güncelle diyorm güncellemeye başlıyo kapanıyo açılıyo tel yazılım cihazla uyumlu degil diyo

--------------- Ekleme ---------------

tel 10 dk bi reset atıyo tabi ama nokia updater ile güncellesem olur mu acaba

--------------- Ekleme ---------------

nokia updater ile güncelledm ama reset sorunu hala duruyo ya
:S uff napacammm
 
bugra_5211

bugra_5211

Üye
    Konu Sahibi
sen benim verdiğim sw dosyasını indirdiysen eger boyle bir seyin olması imkansız cünkü o rarın içinde v. 200.12.87 versiyonun dosyaları var 101 nerede buldun da yükledin sen?
 
serserim1905

serserim1905

Üye
kardeş bulmadım ki ben bnm tel gri olan navifirm ile v200 indirdim buna uygun olanını fakat nasıl oldu anlamıyorm 101 oldu tel nokia updater ile tekrar güncelledm v200 oldu ama 10 dk bi reset sorunu devam ediyor
 
bugra_5211

bugra_5211

Üye
    Konu Sahibi
geçmiş olsun cihazın versiyonunu düşürmüşsün benimde başıma gelmişti servise gitmesi gerek kalibrasyon için yapacak birsey yok benim verdiğim dosya ile yapsaydın hiç bir sorun olmayacaktı.
 
serserim1905

serserim1905

Üye
tekrar senn verdigin dosya ile denesem olurmu ama senn ki blu benki gri
 
bugra_5211

bugra_5211

Üye
    Konu Sahibi
olmazz düzelmiyor makine ben de cok uğraştım yada sx4 server dan pm yazılması lazım onuda kullanıcı olarak sen yapamazsın
 
serserim1905

serserim1905

Üye
bakalım bugün servise verdim yazılım atılacak tekrar yarın ögleden sonra alacagım tekrar deneyecegim yılmak yok :D tek hayalim hackli bi 5730 xm v200
 
bugra_5211

bugra_5211

Üye
    Konu Sahibi
hangi servise verdin ? genpa,kvk,teleservice,club nokia yamı yoksa ?
 
serserim1905

serserim1905

Üye
nokiaclup a
 
bugra_5211

bugra_5211

Üye
    Konu Sahibi
bak yazıyı düzenledim yukarıda görmedin sanırım ben tekrardan red yaptım ama içine hangi rengi attıysam 3 tane cıktı çünkü temaları cnt dosyasına almışlar hani o değiştirdiğin dosya var onun içinde yanı ondada 3 tane tema var 2 tanesi rengarenk 3.sude de gri (monochorome) rengi istesemde renkgini ayarlayamıyrm bende sonradan farkına vardım. sen benim dosya ile hackle orjinal temasını nette araştırıp eksikleri tamamlarsın zaten

--------------- Ekleme ---------------

olmaz o cihaz düzelmeyecektir büyük ihtimalle çünkü onlarda fls -5 ile yazılım atıyorlar fps-11 ile yazılım atılması gerek normal yazılım ile ayaga kalkmaz o cihaz farklı islemle yapılacak ama bi gelsin bakalım
 
serserim1905

serserim1905

Üye
şuan cihaz elimde aldım orda sordum tekrar yaptımu reset sorunu die hayır dediler tekrar yaparsa getiririm dedim tamm dediler bakalım şuan bi aksilik çıkaracak mı die bekliyorum

--------------- Ekleme ---------------

valla şuan 15 dk oldu bi sorun yok gibi inş çıkmaz

--------------- Ekleme ---------------

ewet sorun devam ediyor :S

--------------- Ekleme ---------------

oyacam o nokiaclup ı ben onlara dedim normal yollarla güncellemeyn sorun gitmez dedim uyardım tamam dediler ama sorun hala devam ediyo ya tekrar verecem ve aşırı bi tepki gösterecem normal yolla degil senin dedigin gibi yapsınlar
 

quwet

Üye
eline sağlık . bu hack işlemi için telefonun kırmızı mavi veya gri olmasından bi fark oluomu

bi de senn verdiin dosyalarla tamamen yaparsak bi sorun olur mu ??
 
bugra_5211

bugra_5211

Üye
    Konu Sahibi
benim verdiğim dosya ile yapsan daha iyi olur renk ayrımı yapılamıyor çünkü hack için kullandıgımız dosya temaları siliyor 3 tane tema kaliyor ancak konuyu editledim ilk sayfada orjinal temaları var sis halinde onları kurarsın tlf. rengine göre
 

quwet

Üye
tamam arkadaşım hackledm çok saol . temalar falan hepsi duruo içinde v200 hacklendi ya daha ne isterim :D
 
bugra_5211

bugra_5211

Üye
    Konu Sahibi
:D rica ederim
 

skyman_352451

Üye
amanın cok risklı proxy ile signsiz denesenız daha iyi olmazmı forumda signed pro bol bu kadar riske degermi ne hackms arkadas senelerdir ugrastırıyor
 


Üst Alt