bugra_5211
Üye
nokia 5730 v.200.12.87 hack gerçek oldu %100 ok
arkadaşlar uzun araştırmalar sonucunda nokia 5730 v.200.12.87 hackledim ilk olarak
not:telefon hafızasındaki veriler silinir
ayrıca cihaza yanlışlıkla downgrade yaparsanız cihaz 5 dakikada bir resetleyecek tekrardan v200 cıksanız bile düzelmeyecektir. nokia bb5 serisi diye sınıflandırdığı cihazlarda downgrade işlemine cok riskli bir hale getirdi.ben kendi cihazımda versiyon düşürdü ve telefonu ne yaptıysam düzeltemedim teleservice gönderip tekrardan sw yükletip kalibrasyon yaptırdım rpl. ask certifika gibi ana dosyalarına (noka club teknisyeniyim ayrıca)
orj. renk renk temalar
daha sonra jaf ile cihaza bu dosyayı yüklüyoruz
jaf odeon burada
daha winrardan cıkan
1.JAFSetup_1.98.62.exe
2.JAF_files_update.exe
kuruyoruz 2. dosyada dosyalar değiştirilsinmi dieycek ona ewet diyerek yüklemeyi bitiriyoruz.
daha sonra işletim sistemi xp olanları için demiyorum burayı sadece windows 7 kullanıcıları
masaüstüne gelen bir kaç tane kısayol olacak onlardan sadece
1.Virtual_PKEY_v12.exe
2.Launch JAF bu programların özelliklerine girip uyumluluk modundan windows xp sp3 u yapın burası önemli aksi takdirde virtual p- hata verecektir.
daha sonra Virtual_PKEY_v12.exe çalıştırıyoruz
ve burda jafımız çalıştı.
buradada cihazımıza ait yazılımın linki konunun en başında mevcut
C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products konumuna winrardaki RM-465 klasörünü kopyalıyoruz ve sonra jafa geliyoruz ve sırayla şu işlemleri yapıyoruz resimde unutmusum belirtmeyi yukarıdan BB5'i seçiyoruz.
1.
3. tıklamadan sonra bekliyoruz cihaz listesi çıkacak ve RM-465 un seçiypruz ve ben product kodundan sadece tr. dil seceneğinin blue rengi koydum
2. olarakta
cnt tıklıyoruz ve cnt sonuk olduktan sonra tekrar tıklıyoruz ve bekliyoruz ve karşımıza gözat geliyor ve tekrardan C:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Products\RM-465 konumundan ( rm465_2001287_prd_prdapps.rofs3.v24) dosyasını seçiyoruz
3.
orda belirtiğim yeri all files yapmayı unutmayın aksi takdirde rofs dosyasını göremezsiniz.
4. sizde dosyalar bu kadar çok görünmeyecek ben gereksizleri sildim çünkü
aç dedikten sonra
5.
artık telefonu kapatıp bataryasını cıkartıyoruz usb kablomuzu takıp flash tıklıyoruz ve karşımıza çıkan soruya ewet dedikten sonra search yazısı görünce bataryamızı takıyoruz daha sonra pc driver yükleyecek bir kaç tane daha sonra cihaza sw yüklenmeye baslayacak 3 dk. bekliyoruz ve telefonumuz açılıyor görkemli bir animasyon ile ve işlem bitmedi.
daha sonra
1.menü/uygulamalar/extra/dosya yöneticisini açıp
2. telefon hafızana girdiğinizde RomPatcher_H adlı klasör olduğunu göreceksiniz.
3.RomPatcher_H.sisx dosyasını yüklüyoruz ve işlemmmmm bitiyor mu hayır
4. yükleme klasörüne gidip rompatcher+ açıp ordakı yamaları uyguladıkmı işlem bitmiştir.
cihazın menüsünde mağaza (ovi) eksiktir. Webden
arkadaşlar alıntı değildir kesinlikle bütün uploadlar bana aittir.
sakin cihazlarınızı v100 düşürmeyin cihazda 10 dk. bir resetleme sorunu cıkıyor bilginiz olsun
not:telefon hafızasındaki veriler silinir
ayrıca cihaza yanlışlıkla downgrade yaparsanız cihaz 5 dakikada bir resetleyecek tekrardan v200 cıksanız bile düzelmeyecektir. nokia bb5 serisi diye sınıflandırdığı cihazlarda downgrade işlemine cok riskli bir hale getirdi.ben kendi cihazımda versiyon düşürdü ve telefonu ne yaptıysam düzeltemedim teleservice gönderip tekrardan sw yükletip kalibrasyon yaptırdım rpl. ask certifika gibi ana dosyalarına (noka club teknisyeniyim ayrıca)
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
burda cihazında 3 tane tema kalıyor işlem sonunda renk ayrımı yapılamıyor malesef ancak üzülmeyin orjinal temalarını araştırdım buldum sizin için oda burda buyrunorj. renk renk temalar
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
daha sonra jaf ile cihaza bu dosyayı yüklüyoruz
jaf odeon burada
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
daha winrardan cıkan
1.JAFSetup_1.98.62.exe
2.JAF_files_update.exe
kuruyoruz 2. dosyada dosyalar değiştirilsinmi dieycek ona ewet diyerek yüklemeyi bitiriyoruz.
daha sonra işletim sistemi xp olanları için demiyorum burayı sadece windows 7 kullanıcıları
masaüstüne gelen bir kaç tane kısayol olacak onlardan sadece
1.Virtual_PKEY_v12.exe
2.Launch JAF bu programların özelliklerine girip uyumluluk modundan windows xp sp3 u yapın burası önemli aksi takdirde virtual p- hata verecektir.
daha sonra Virtual_PKEY_v12.exe çalıştırıyoruz
ve burda jafımız çalıştı.
buradada cihazımıza ait yazılımın linki konunun en başında mevcut
C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products konumuna winrardaki RM-465 klasörünü kopyalıyoruz ve sonra jafa geliyoruz ve sırayla şu işlemleri yapıyoruz resimde unutmusum belirtmeyi yukarıdan BB5'i seçiyoruz.
1.
3. tıklamadan sonra bekliyoruz cihaz listesi çıkacak ve RM-465 un seçiypruz ve ben product kodundan sadece tr. dil seceneğinin blue rengi koydum
2. olarakta
cnt tıklıyoruz ve cnt sonuk olduktan sonra tekrar tıklıyoruz ve bekliyoruz ve karşımıza gözat geliyor ve tekrardan C:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Products\RM-465 konumundan ( rm465_2001287_prd_prdapps.rofs3.v24) dosyasını seçiyoruz
3.
orda belirtiğim yeri all files yapmayı unutmayın aksi takdirde rofs dosyasını göremezsiniz.
4. sizde dosyalar bu kadar çok görünmeyecek ben gereksizleri sildim çünkü
aç dedikten sonra
5.
artık telefonu kapatıp bataryasını cıkartıyoruz usb kablomuzu takıp flash tıklıyoruz ve karşımıza çıkan soruya ewet dedikten sonra search yazısı görünce bataryamızı takıyoruz daha sonra pc driver yükleyecek bir kaç tane daha sonra cihaza sw yüklenmeye baslayacak 3 dk. bekliyoruz ve telefonumuz açılıyor görkemli bir animasyon ile ve işlem bitmedi.
daha sonra
1.menü/uygulamalar/extra/dosya yöneticisini açıp
2. telefon hafızana girdiğinizde RomPatcher_H adlı klasör olduğunu göreceksiniz.
3.RomPatcher_H.sisx dosyasını yüklüyoruz ve işlemmmmm bitiyor mu hayır
4. yükleme klasörüne gidip rompatcher+ açıp ordakı yamaları uyguladıkmı işlem bitmiştir.
cihazın menüsünde mağaza (ovi) eksiktir. Webden
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
adresinden indererek tekrar kurunuz.arkadaşlar alıntı değildir kesinlikle bütün uploadlar bana aittir.
sakin cihazlarınızı v100 düşürmeyin cihazda 10 dk. bir resetleme sorunu cıkıyor bilginiz olsun
ufff işte bu ya eline saglık kardeşim uzun zamandır bekliyordum bunu helal olsun çok saol