omer200
Üye
""""NOKIA 5530 XpressMusic"""""" SATILIKTIR
ÖZELLİKLER;
» LED Flash ile otomatik odaklanmaya sahip 3.2 megapiksel kamera
» Geniş ekran 640 x 360 video oynatma
» 2.9 inch 16 milyon renkli ekran
» Stereo hopörlör
» WLAN, Bluetooth desteği
» 16 GB MicroSD desteği
» Enerji tüketimini koruyucu önlemler
-------------------------------------------------------
Arkadaşlar özelliklerini internetten de araştırabilir öğrenebilirsiniz zaten. Telefonumu çok fazla telefon alıp satan biri olduğum için (yani böle bir hastalığım olduğu için ) satıyorum .. 1 Ay önce almış olup tüm kutu içerği ile verilecektir . Resimleri koymadım zaten Sıfır sayılır .yalnız hafıza kartı yoktur. HİÇBİR SORUNU YOKTUR 1 AYLIKTIR ..
FİYAT: 370 pazarlık payı bulunur ... Almak isteyen arakadaş ; 0 537 574 02 68 numaradan bana ulaşabilir. BURSA 'DAN SATMAKTAYIM !!
msn:: [email protected]
ÖZELLİKLER;
» LED Flash ile otomatik odaklanmaya sahip 3.2 megapiksel kamera
» Geniş ekran 640 x 360 video oynatma
» 2.9 inch 16 milyon renkli ekran
» Stereo hopörlör
» WLAN, Bluetooth desteği
» 16 GB MicroSD desteği
» Enerji tüketimini koruyucu önlemler
-------------------------------------------------------
Arkadaşlar özelliklerini internetten de araştırabilir öğrenebilirsiniz zaten. Telefonumu çok fazla telefon alıp satan biri olduğum için (yani böle bir hastalığım olduğu için ) satıyorum .. 1 Ay önce almış olup tüm kutu içerği ile verilecektir . Resimleri koymadım zaten Sıfır sayılır .yalnız hafıza kartı yoktur. HİÇBİR SORUNU YOKTUR 1 AYLIKTIR ..
FİYAT: 370 pazarlık payı bulunur ... Almak isteyen arakadaş ; 0 537 574 02 68 numaradan bana ulaşabilir. BURSA 'DAN SATMAKTAYIM !!
msn:: [email protected]
