""""NOKIA 5530 XpressMusic"""""" SATILIKTIR

Sponsorlu Bağlantılar

omer200

omer200

Üye
    Konu Sahibi
""""NOKIA 5530 XpressMusic"""""" SATILIKTIR






ÖZELLİKLER;




» LED Flash ile otomatik odaklanmaya sahip 3.2 megapiksel kamera
» Geniş ekran 640 x 360 video oynatma
» 2.9 inch 16 milyon renkli ekran
» Stereo hopörlör
» WLAN, Bluetooth desteği
» 16 GB MicroSD desteği
» Enerji tüketimini koruyucu önlemler



-------------------------------------------------------

Arkadaşlar özelliklerini internetten de araştırabilir öğrenebilirsiniz zaten. Telefonumu çok fazla telefon alıp satan biri olduğum için (yani böle bir hastalığım olduğu için ) satıyorum .. 1 Ay önce almış olup tüm kutu içerği ile verilecektir . Resimleri koymadım zaten Sıfır sayılır .yalnız hafıza kartı yoktur. HİÇBİR SORUNU YOKTUR 1 AYLIKTIR ..




FİYAT: 370 pazarlık payı bulunur ... Almak isteyen arakadaş ; 0 537 574 02 68 numaradan bana ulaşabilir. BURSA 'DAN SATMAKTAYIM !!





msn:: [email protected]
 


ciko6189

ciko6189

Üye
pm özele bak
 

cudey

Üye
windows mobile 6.1 casper eten m600+ var takas ederim dersen
 

ageroxx

Üye
aga telefon türkiye kayıtlıysa garantisi varsa ..yazdıkların gibiyse .anlaşırsak ciddi alıcıyım....365 tl ye media markt veiryordu çalştıgımdan dolayı gidemedim.. cevabını bekliyorum
 
omer200

omer200

Üye
    Konu Sahibi
aga telefon türkiye kayıtlıysa garantisi varsa ..yazdıkların gibiyse .anlaşırsak ciddi alıcıyım....365 tl ye media markt veiryordu çalştıgımdan dolayı gidemedim.. cevabını bekliyorum




herşey yazdığım gibi telefon alıcısıını bekliyor
 
ciko6189

ciko6189

Üye
pm cevap gelmedi ?
 
omer200

omer200

Üye
    Konu Sahibi
özel mesaj atamıyorum pm ye cevap veremiyorum



elinde 5700 olan varsa çok temiz olmak şartıyla takas edebilirim sadece 5700 düşünüyorum
 

ageroxx

Üye
omer200

omer200

Üye
    Konu Sahibi
satıldı............
 


Üst Alt