tekfor
Üye
nokıa 5300 wap tarayıcı sorunu
arkadaşlar öncelikle 5300 un tarayıcısı çok kotu ekranı kuçuk gosterıyo..ben opere mını gıbı programlar denedım ama onlarda dırekt ınternet bağlantısı istio. ben o.facebook.com gibi gezimesi ücretsiz sitelere girmek istiyorum ona uygun program varmı acaba şimdiden yardımlarınız için tşk.


