Nokia 5230 Oyun Hakkında?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia 5230 Oyun Hakkında?
Arkadaşlar şöyle bir sorunum var uygulama yöneticisine girince oyun var ama heryere baktım telefonda bulamadım... bu sorunu nasıl düzeltebilirim
 
o oyun dediğin oyunun bileşeni olabilir..eğer oyunsa menü>internet>arama>diğer>uygulamalarda çıkar
Nasıl düzelteceğine gelince aynı sorunu bazen ben de yaşıyorum.ve bende bir süre sonra görünmeye başlıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...