Nokia 5230 Jar Oyunlar Yüklenmiyor

Sponsorlu Bağlantılar

Freestyle.Cod

Freestyle.Cod

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5230 Jar Oyunlar Yüklenmiyor
Arkadaşlar jar. uzantılı oyunları yükleyemiyorm yükleniyor yazısı geliyor ve yarıya kadar yükleniyor ama yarıdan sonra yüklenemiyor diye bir hata geliyor 4-5 tane oyun denedim hepsinde aynısı oluyor bir oneriniz varmı acaba ?

--------------- Ekleme ---------------

yokmu bi çozüm bilen?
 
  • Beğen
Tepkiler: 1979yusuf


hitaf1234

Üye
o sorun bendede var bir türlü açamadım lütfen yardım
 

brk3535

Üye
Evet aynı sorunu bende yaşıyorum bilen biri yardım edebilirmi?

--------------- Ekleme ---------------

Çözümü buldum .jar uzantılı oyunları yüklerken telefon hafızsına kurun hafıza kartı seçildimi yüklenemiyor şeklinde hata veriyor.:oke:
 

mustang gtx

Üye
3120 clasic telefonumainternetten oyun yükleyemiyorumlütfen yardım
 

İndirim

Üye
jarlar nokiaya yüklenmiyor arkadaşlar
 
alperrrr34

alperrrr34

Üye
yükleniyor siz yapamıyosunuz
 
harun20062007

harun20062007

Üye
ben sorun suz yükledim arkadaşlar jar oyunu hafıza kartında bi klasöre atın sonra uygulamalar ofis dosya yöneticisiden oyunu attıgınız dosyaya girin tıklayın kurulum başlasın :ehe:bye2:
 

35oguz35

Üye
5230 telefonlarda java desteği 4,2 olduğu için oyun program vb. şeyler yüklenmiyor...
 

DeweLopeR

Üye
Jar dosyalarını SIS haline çevirip öyle atın telefonunuza
 

199815

Üye
sisx. ya çevirmenizi tavsiye ederim olmassa
 
262626123

262626123

Üye
nsl çevirilecek ki ? :allalla: ben bilmiyorum anlatırsanız sewinirim arkadaşlar :bigstar:
 
outofdark

outofdark

Üye
yükleniyor siz yapamıyosunuz

Evet


----------Eklendi @ 18:05:44 ---------- Yazıldı @ 18:01:38 ----------

bende böyle bir sorun yok ama bi tavsiye.........
Java runtime2.1 beta'yı indirin(forumda verilmiş)

Büyük ihtimal tel hafızasına kurulacaktır...
Bir de böyle deneyin.(ve bu program yükleme hızını arttırıyor)
 
emreaslan.96

emreaslan.96

Üye
"Java runtime2.1 beta'yı indirin(forumda verilmiş)" ---> katılıyorum.

Tavsiyem ilk telefona format at, sonra ise
Java runtime2.1 beta'yı yükle.

Format atmak için telefon kapalı iken "yeşil tuş, kırmızı tuş ve kamera tuşu"na basılı tutarken açma/kapama tuşuna bas ve ülke sorana kadar
"yeşil tuş, kırmızı tuş ve kamera tuşu"u bırakma...
 


Üst Alt