SilentOne
Üye
Nokia 5130 XpressMusic Fun Clup ....
beylernokia 5130 fun clup açılmıştır hayırlı olsun ... sevilen ve sevilmeyen ozellikler oyun muzik temalar flen burayada paylaşabilirsiniz...
--------------- Ekleme ---------------
her telin fun u var bizm nie yok die açem dedim yha .. iyi olmuşmudur sizce ???
--------------- Ekleme ---------------
her telin fun u var bizm nie yok die açem dedim yha .. iyi olmuşmudur sizce ???



