Nokia 5130 XpressMusic Fun Clup ....

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SilentOne

SilentOne

Üye
    Konu Sahibi
Nokia 5130 XpressMusic Fun Clup ....
beylernokia 5130 fun clup açılmıştır hayırlı olsun ... sevilen ve sevilmeyen ozellikler oyun muzik temalar flen burayada paylaşabilirsiniz...

--------------- Ekleme ---------------

her telin fun u var bizm nie yok die açem dedim yha .. iyi olmuşmudur sizce ???
 
  • Beğen
Tepkiler: Onur Saka ve aslan_osman


Onur Saka

Onur Saka

Üye
Dostum Bu Grup Acıldı Zaten Önceden.
 

busra220

Üye
yha arkadşlr banada yardım edermsnz??
benm telfon arada kendi hafızasnı tamamen silyodu fakat hafıza kartmdakilre çok skr bişi olmuydu.. buda batryayı sürekli takp çıkarmmdandı buyk bi ihtmal... ama ben bugün telfonn fabrika ayrlarını yükliym dedm, telfn bi kapandı....... açtım pin istiyo griyorm snra tarhi felan ayrla kısmnda duryo azcık snra ekran beyazlıyoo bi kaç sanye snrada kapanıyoo... napcam hiçbilmyrmm *#0000# yaptm ama yinede hiç bi tepki yok yini yine ve yine kapanyo.... :ağlarım:
 
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
yha arkadşlr banada yardım edermsnz??
benm telfon arada kendi hafızasnı tamamen silyodu fakat hafıza kartmdakilre çok skr bişi olmuydu.. buda batryayı sürekli takp çıkarmmdandı buyk bi ihtmal... ama ben bugün telfonn fabrika ayrlarını yükliym dedm, telfn bi kapandı....... açtım pin istiyo griyorm snra tarhi felan ayrla kısmnda duryo azcık snra ekran beyazlıyoo bi kaç sanye snrada kapanıyoo... napcam hiçbilmyrmm *#0000# yaptm ama yinede hiç bi tepki yok yini yine ve yine kapanyo.... :ağlarım:
cihazınızda büyük ihtimal yazılımsal bir problem var.cihazınıza tekrar yazılım yükleyin sorun hallolur.ancak yine aynı hatayı alırsanız donanımsal dır ve servise gitmeniz gerekir.
 
SilentOne

SilentOne

Üye
    Konu Sahibi
aynen

--------------- Ekleme ---------------

yha beyler bn telefonumu nokia update suilte ile güncellemiyorum hep bna son surum dio ama asılında güncellemesi var ama bna hep son surum dio bni uyuz ediyo napmalıyılım peki yardım pls ????*
 

busra220

Üye
yazılımı nasıl yükleyblrm? bildğnz bi site felan varmı yardmcı olablrmsnzz??
 
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye


buradan indirebilirsiniz.
 

sbrcrk

Üye
Ya beyler netten inen dosyalar neden ext uzantılı iniyor ve acılmıyor

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaslar 5130 neden internetten dosya indirirken ext uzantılı indiriyor ve açmıyor program tema oyun hiç farketmiyor .acil yardım edin lütfen

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaslar 5130 neden internetten dosya indirirken ext uzantılı indiriyor ve açmıyor program tema oyun hiç farketmiyor .acil yardım edin lütfen
 
SilentOne

SilentOne

Üye
    Konu Sahibi
dosyaları pc de jar yada rar a çevircen
 

sbrcrk

Üye
Sendede aynımı.inen dosyalar hep ext uzantılı iniyor.kafayı yiyecem.opera 5 i kullaniyorum.bir yardım et ya sana zahmet

--------------- Ekleme ---------------

N.5130 için.ne oyun ne program hic biseyi acamıyom
 
SilentOne

SilentOne

Üye
    Konu Sahibi
garantiye gonder
 

busra220

Üye
çok teşşkr edermm yardmcı olan herkese şimdiden.. =)) inşş işe yarr... :S
 
djzeki9

djzeki9

Üye
5130 hoparlör sorunu patlak çalıyor hışırtılı ve cızrtılı
 
SilentOne

SilentOne

Üye
    Konu Sahibi
tamire gonder yere müzik çalarken sertçe düşmüştür
 

adem543210

Üye
yukarda birisi diyodu yaa telefonum kapanıo beyazlıo die naaappp biliomusun ilk baş telefon ayarlarına gir ekran bölümüne gir parlaklık 0 yap bnimkide böledi bu şekilde işe yaradı
:kop::kop::kop::kop::kop:

--------------- Ekleme ---------------

tmmı
 

adaekinak

Üye
:ağlarım:arkadaşlar pc suite bağlantısını kestikten sonra telefon kapanıp açıldı. şimdi müzik çalara girdiğim zaman yeterli hafıza yok diyor. hafıza kartını boşaltarak denedim yine aynı sorun... Yeterli Hafıza Yok... LÜTFEN bana yardımcı olun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt