Nokia 500e uyumlu angry birds aranir guzel olsun

  • 29 Eylül 2012
  • 2899 Okunma
  • 11 Cevap

  1. nokia 500e uyumlu guzel angry birds linki verebilecek olan varmi
     


    Yazan: kerimmmmmm
  2. Oyunlar kategorisine gir kardeşim orda gördüklerinin hepsi uyumludur
     
  3. Kardeş diğer s^3 telefonlar için olan Angry Birds sürümleri Nokia 500 ile uyumsuzdur.Çünkü Nokia 500'de GPU olmadığı için onları çalıştırmaz. Boşuna yüklemeye çalışma.
    Şimdi nasıl yükleyeceğini anlatacağım: İlk olarak telefonun Symbian Anna ise onu Symbian Belle Refresh'e güncellemelisin. Zaten güncellediğinde normal Angry Birds oyunu yüklü gelecektir. Ama eğer sen Angry Birds Seasons ve Rio'yu da istiyorsan onları bulmak biraz zor açıkçası.
    Angry Birds Seasons için Youtube'a nokia 500 angry birds seasons yaz ilk çıkan videonun açıklamalar kısmında indirme linki var.
    Angry Birds Rio için de internette biraz arama yaparak bulabilirsin.
    Ancak Angry Birds serilerini telefonuna yüklemek için telefonunu Nokia Belle Refresh'e güncellemelisin, yoksa çalışmaz.

    - - - Eklendi - - -

    Umarım tüm Nokia 500 kullananlara yardımcı olabilmişimdir :blush:
     
  4. N8 de adamlar oynuyo 500 de neden oynamasın ki. İlginç biraz
     
  5. tamam arkadaslar tesekkur ederim.youtube bi bakiyim kardesim bu telefon bi baska symbian^3 oyunlarinin bile cogunu acmiyor.s
     
  6. Gpu meselesi arkadaşım. Telefonu pc gibi düşün,ekran kartı olmayan pc crysis vs. Oynayamayacağı gibi gpusu olmayan cepte gpu destekli oyunları oynatamayabilir.
     
  7. oynayan vardı forumda denemen lazım normal versiyon daha hafif diğerleri c6-01 de bile kasabiliyo
     
  8. Benim yazdığım mesajı okursan Angry Birds'ün bütün sürümlerini çok rahat, hiç kasmadan oynayabilirsin.
     
  9. senin telde kasıyodur :)
     
  10. rio linkine ndn acılmyor
     
  11. bende n 500 var youtubeden girdim yazdim bi tane videoda linki vardi indirdim %100 calisti (angry birds rio)
     
Yüklüyor...
18/11/2018 - 13:21