Nokia 500~600 Çıkış tarihi ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
Nokia 500~600 Çıkış tarihi ??
ya arkadaşlar şu nokia 500 ve 600 ne zaman çıkar. çıkış tarihini bilen söylerse sevinirim.
 


Uruloki

Uruloki

Üye
Yakın da yurtdışında çıkarlar tr ye gelmeleri kasımı bulur
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
Yakın da yurtdışında çıkarlar tr ye gelmeleri kasımı bulur

yorumun için teşekkürler, peki symbian 500, 450TL olur diye duymuştum doğru mu? ve fiyatına göre iyi mi? wave 525 telefonum var şimdi telefonu 300e satsam 2-3 ay bekleyip nokia 500 mü alsam¿ çünkü gittikçe değerini kaybediyor ona göre satıcam., :hmmm
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
150 euro+100 tl kdv ekle Nokia 500'ün fiyatı olacak yüksek ihtimalle. Nokia 500 al valla devir 1 ghz'e doğru kayıyor.
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
almanyada nokia 701 çıkmış
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Bence 500 alma ama ne istediğine bağlı
 
süper nova

süper nova

Üye
600 ün kamera lensinin carl zeiss olmadığını biliyorum bende almak istiyordum ama carl zeiss olmayan nokia kameraları beş para etmiyor yine de kulaklıksız radyo oynatması iyi ses kalitesi ve işlemcisi olması güzel
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Yav dün bi küçük dükkanda 500 mü desem 600 mü desem gördüm ama oyalanıp soramadım :hmmm
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Wala bende bilemedim makette olabilir :ehe
500 ile 600 birbirine benziyor bide onu geçtim keratalar x6 ile de aynı.
Balki x6 gördüm ama pek ihtimal vermiyorum en yakın bi sürede gidip sorucam
 
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
Uruloki

Uruloki

Üye
@süper nova merak etme diğer firmalardan çok daha iyi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt