Nokia 4D projection Londra HD

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Nokia 4D projection Londra HD
[video=youtube;SX2Gd-kqV5s]http://www.youtube.com/watch?v=SX2Gd-kqV5s[/video]
 
Tepkiler: distakjo, polluxea♪ ve motexxx

WebStyle

Üye
Olağan üstü. Gerçekten iyi emek verilmiş..
 
Olay nedir, telefondan giriyorumda
 

spartuas

Üye
Teşekkürler gerçekten mükemmel
 

trontr

Üye
ben 4D yi anlamadım ama. Bildiğin 2D görüntü ya neresi 4D
 
iyiymiş valla N8'e bi böyle reklam yapmamıslardı bee
 

spartuas

Üye
c7 yede yapmadılar ve e7-c601-e6
 

pRime.

Üye
şarkıyı çalan daft punk mı yav?
 

pRime.

Üye
bu arada şov baya güzel olmuş ama albenisi olmayan bi telefona yapılınca olmuyor.
 
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
ama gosteri süper be kardeşim
 
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
Müthiş bir şow olmuş,umarım telefonda öyledir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...