martinclose
Üye
Nokia 3500c yazılım atma yardım !! (acil)
Arkadaşlar ben Nokia 3500c kullanıyorum. Aslında telefonumdan memnunum ama sürekli sorun çıkarması sinirim bozuyor...Bu seferde telefonu açtığım zaman ekran sönce beyaz olup telefon bi kaç kere kendini resetliyor ve kapanıyor... Bunu forumda araştırdım , yazılım atmam önerildi . Ama yazılım atma konusunda bilgim olmadığı için yazılım bile bulamadım .. Acil yardıma ihtiyacım var lütfen yardım edin ..
