nokia 3500 yardım lütfen(acil)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

grrkmm

Üye
    Konu Sahibi
nokia 3500 yardım lütfen(acil)
ben nokia 3500 kullanıyorum telefonumda bir sorun var 6'ya bastığımda sesi kısıyor 9'a bastığımda sesi açıyor 3'e bastığımda menüyü açıyor no'ya bastığımda rehber açıyor ve dosyaları gezerken altındaki dosyaya gidiyor no tuşunun üstündekine bastığımda ise kısayol tuşu olarak rehber ayarlı olmasına rağmen kamerayı açıyor ve dosyalara bakarken üstündeki dosyaya gidiyor bunu nasıl düzeltebilirim acil yardıma ihtiyacım var
 
Benimde başıma gelmişti "YES" tuşuna bastığında kapanıyodu. Sende tuş karışıklılığı meydana gelmiş. Kısaca Format at yada beni bul sana daha iyi acıklama yaparım. Belki daha iyi anlarsınç
 

grrkmm

Üye
    Konu Sahibi
nasıl format atıcağımı da bilmiyorum :S biraz yardımcı olabilir misin???
 
bir tamirciye götür orda format atarlar ama sende bilgisayara bağlantı kablosu varsa kendinde atarsın
 

grrkmm

Üye
    Konu Sahibi
bilgisayara bağlantı kablom var ama format atmayı bilmiyorum yardımcı olsan biraz
 
yıldız kare 7370 kare bunu dene bakalım olucak mı bazı telefonlarda olmuyor
 

grrkmm

Üye
    Konu Sahibi
bunu denedim arkadaşım ama olmadı sen şu kabloyla diye bahsettiğin formatı anlatabilir misin?

--------------- Ekleme ---------------

???
 
ilk önce googleden araştıracaksın ve lazım olan programı indireceksin. ondan sonra telefonunu bilgisayara bağlayacaksın nokia suite üstünden o indirdiğin programı uygulayacaksın.
 

grrkmm

Üye
    Konu Sahibi
ya ben program da baktım ama yok :S yani ben bulamadım
 
Öncelikle telefon rehberini sim hafızasına kopyalıyorsunuz..Daha sonra *#7370# ya da *#7780# yaparak telefonunuza format atabilirsiniz.bide bunu dene kardeş bugün sana çalışıyorum
 

grrkmm

Üye
    Konu Sahibi
sağolasın da ben bunların ikisini de denedim ama güvenlik kodumu bilmiyorum :S çok cahil kaldım :S
 
Değiştirmediysen orjinal Güvenlik kodu: 12345
 

grrkmm

Üye
    Konu Sahibi
maalesef değiştirdim hem de 3 tuşunu kullanamıyorum :S
 
En güzeli garantisi dolmadıysa servise ver. Yapacak bir şey yok. Hem güvenlik kodunu değiştirmişsin, hem hatırlamıyorsun . Olmaz ki :
 

grrkmm

Üye
    Konu Sahibi
ya garantisi var mı onu bile bilmiyorum hatırlarsanız bu telefondan bir ara bp ya da petrol ofisi veriyordu ben ordan almıştım
 
MotorHead banada yardımcı oLabiLrimisin?
 
İYİ AKSAMLAR COK ACIL YARDIMINIZA IHTIYACIM WAR 3500 TELEFONUM SARJA TAKMAK ICIN KAPADIM VE BIR DAHADA ACAMADIM HALA ACILMIYO NE OLMUS OLABILIR YARDIM EDERMISINIZ
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...