temha60
Üye
nokia 3120 classic usb kablosu sorunu.
öncelikle selam. arkadaşlar bnim 3120 classic telefonum var.gecenlerde telefonuma usb kablosu aldım bilgisayara taktım ve "usb aygıtı tanınmadı" uyarısı geldi.internette yazan her türlü öneriyi uyguladım ancak sonuc alamadım.sonra bikaç değişik bilgisayarda daha denedim yine aynı sorunu verdi. bende kabloda sorun olduğunu düşünerek kabloyu aldığım yere götürdüm.orda adam başka kablolar denedi onlardada aynı sorunu verdi.yani sorun telefonda sanırsam ancak bunu nasıl çözerim bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden teşekkürler.
