Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
nokia 2630 out of memory hatası??
Sponsorlu Bağlantılar
anti07
Üye
Konu Sahibi
nokia 2630 out of memory hatası??
nokia 2630 a pes 2009 u atıyorum.ama uygulama hatası deyip java/lang/out of memory hatası çıkıyor nasıl çözebilirim??
degerli43
Üye
telefonun ram iyle alakalı. çözümü yok
sabry09
Üye
aynen uygulama bos hafıza istiyo ama telde olmadıgı için o uyarı cıkıyoçcozumu yok şimdilik.
! AhmeT !
Üye
Bide oyunu karta atıp dene istersen ?
caner47
Üye
banada verip duruo sinir oluom
truelies5
Üye
önceden oynadığım oyunu şimdi oynıyamıyom off :S
bury41
Üye
peki ram ini bir programla arttırsak olurmu
Antisentimental
Üye
olmaz sanırım..
Hellboy®
Üye
o sorunu veriyorsa o oyunun telefona uygun olmadıgı hatasıdır çözümü yok malesef
raZor_96
Üye
Bendede 5310 da yapıyo onu çok sinir oluyorum!!
dragonali
Üye
bende 3120 classic var smackdown vs raw ı yükledim tam adam secerken uygulama hatası veriyo nasıl çözebilirm yardım edin lütfen...
Senin Telefonunun s40 Versiyon Benim Bildiğim, s60 v3 Oyunu Yüklersen O
Hatayı Alırsın
Sedat354
Üye
bnde de ole oluo pes 2008 2009 bıde fıfa 2009 da ama fıfa 2008 de olmuo
solitarily
Üye
ulan bi yardım eden yokmu yaw bende de aynı sorun var
dubdibudi
Üye
bndede aynı sorun var çözümü yok.
nokia 2630'da hafıza hartı olmadığı için telefonun hafızası oyunu çalıştırmaya yetmiyor.
eski dosyaları silip telefonda boş yer açmayı deneyin.
cookie12
Üye
telefon hafızasıyla bi alakası yok bende 2gb hafzıa kartı var aynı hatayı bende alıyorum bazen benm tel. 7230
Balbazass
Üye
Yav kardeşim bendede aynı sorun var dicenize bi çözüm arayın
umitUTLU_1
Üye
Telefon hafızasını boşaltın olyo
swirl3634
Üye
ram demeyelim de micro işlemci diyelim.teşhisiniz doğru arkadaşlar.oyunu açması için önce bir geçici hafızaya alması gerekiyor.hafıza az olduğunda ise işte o hatayı "out of memory" hatasını veriyor.dediğiniz gibi çözümü yok...