nokia 2630 out of memory hatası??

Sponsorlu Bağlantılar

anti07

Üye
    Konu Sahibi
nokia 2630 out of memory hatası??
nokia 2630 a pes 2009 u atıyorum.ama uygulama hatası deyip java/lang/out of memory hatası çıkıyor nasıl çözebilirim??
 


degerli43

degerli43

Üye
telefonun ram iyle alakalı. çözümü yok:(
 
sabry09

sabry09

Üye
aynen uygulama bos hafıza istiyo ama telde olmadıgı için o uyarı cıkıyoçcozumu yok şimdilik.
 
! AhmeT !

! AhmeT !

Üye
Bide oyunu karta atıp dene istersen ?
 
caner47

caner47

Üye
banada verip duruo sinir oluom :D:D
 

truelies5

Üye
önceden oynadığım oyunu şimdi oynıyamıyom off :S
 
bury41

bury41

Üye
peki ram ini bir programla arttırsak olurmu
 
Antisentimental

Antisentimental

Üye
olmaz sanırım..
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
o sorunu veriyorsa o oyunun telefona uygun olmadıgı hatasıdır çözümü yok malesef
 

raZor_96

Üye
Bendede 5310 da yapıyo onu çok sinir oluyorum!!
 

dragonali

Üye
bende 3120 classic var smackdown vs raw ı yükledim tam adam secerken uygulama hatası veriyo nasıl çözebilirm yardım edin lütfen...
 
halil96

halil96

Üye
Senin Telefonunun s40 Versiyon Benim Bildiğim, s60 v3 Oyunu Yüklersen O

Hatayı Alırsın:oke:
 

Sedat354

Üye
bnde de ole oluo pes 2008 2009 bıde fıfa 2009 da ama fıfa 2008 de olmuo
 

solitarily

Üye
ulan bi yardım eden yokmu yaw bende de aynı sorun var
 

dubdibudi

Üye
bndede aynı sorun var çözümü yok.
nokia 2630'da hafıza hartı olmadığı için telefonun hafızası oyunu çalıştırmaya yetmiyor.
eski dosyaları silip telefonda boş yer açmayı deneyin.
 

cookie12

Üye
telefon hafızasıyla bi alakası yok bende 2gb hafzıa kartı var aynı hatayı bende alıyorum bazen benm tel. 7230
 

Balbazass

Üye
Yav kardeşim bendede aynı sorun var dicenize bi çözüm arayın
 

umitUTLU_1

Üye
Telefon hafızasını boşaltın olyo:ehe
 
swirl3634

swirl3634

Üye
ram demeyelim de micro işlemci diyelim.teşhisiniz doğru arkadaşlar.oyunu açması için önce bir geçici hafızaya alması gerekiyor.hafıza az olduğunda ise işte o hatayı "out of memory" hatasını veriyor.dediğiniz gibi çözümü yok...
 


Üst Alt