van_hoijdonk
Emekli Yönetici
Noel Yaklaşıyor. Nerde Kutlayacağız?
Christmas yaklaşıyor. E bunu kutlamak lazım.
Ben Çeşme shareton veya Antalya'da bir otelde kutlamayı düşünüyorum.
Hazırlıklarımı ona göre yapıyorum.
O gece sabaha kadar eğlence. İçki gırla gidecek.
Daha neler neler.
Evet Sizler ne Yapmayı Düşünüyorsunuz. Nerde kutlayacaksınız bu önemli günü?
Şimdi gelelim asıl meseleye:
Yukarda yazdıklarım genel geçer şeylerdir ve şimdi konuyu bağladığım zaman daha iyi anlayacaksınız.
Yılbaşına 2 ay kaldı. Benim için çokta birşey ifade etmeyen bir gündür.
Peki ben şimdi yukardakileri niye yazdım?
Çok büyük ihtimal şimdiden bu düşüncelere sahip insanlar vardır.
Birkaç güne kadar esnaflar dükkan camlarına da yukarda kullandığım "merry chritmas" yazısını spreyle dükkan camlarına mıhlayacaklardır. Anlamını bile bilmeden.
Peki şimdi biraz da empati kuralım: Son bir kaç ay içinde içine ateş düşen ocak sayısı kaç?
Bunun için hepimiz bayrak astık, yüreğimiz kan ağladı, sokaklara döküldük.
Peki buna rağmen hiçbirşey olmamış gibi noel! i mi kutlayacağız. Bizim kültürümüzle yakından uzaktan alakası olmayan şeyler.
Acaba televizyonlar bunun için ne yapacak çok merak ediyorum. Ben çokta farklı birşey olacağını sanmıyorum. Umarım yüzümü kara çıkarırlar.
Süslenecek ağaç sayısının asılan bayrak sayısından fazla olacağını da tahmin etmek zor değil değil mi.
Yoksa adamların dediği gibi "Türkler 2 gün ayaklanır 3. gün unutur gider" tezini doğru mu çıkaracağız. Göreceğiz bakalım.
Herkese mutlu noeller! merry christmas
Alıntıdır...
Ben Çeşme shareton veya Antalya'da bir otelde kutlamayı düşünüyorum.
Hazırlıklarımı ona göre yapıyorum.
O gece sabaha kadar eğlence. İçki gırla gidecek.
Daha neler neler.
Evet Sizler ne Yapmayı Düşünüyorsunuz. Nerde kutlayacaksınız bu önemli günü?
Şimdi gelelim asıl meseleye:
Yukarda yazdıklarım genel geçer şeylerdir ve şimdi konuyu bağladığım zaman daha iyi anlayacaksınız.
Yılbaşına 2 ay kaldı. Benim için çokta birşey ifade etmeyen bir gündür.
Peki ben şimdi yukardakileri niye yazdım?
Çok büyük ihtimal şimdiden bu düşüncelere sahip insanlar vardır.
Birkaç güne kadar esnaflar dükkan camlarına da yukarda kullandığım "merry chritmas" yazısını spreyle dükkan camlarına mıhlayacaklardır. Anlamını bile bilmeden.
Peki şimdi biraz da empati kuralım: Son bir kaç ay içinde içine ateş düşen ocak sayısı kaç?
Bunun için hepimiz bayrak astık, yüreğimiz kan ağladı, sokaklara döküldük.
Peki buna rağmen hiçbirşey olmamış gibi noel! i mi kutlayacağız. Bizim kültürümüzle yakından uzaktan alakası olmayan şeyler.
Acaba televizyonlar bunun için ne yapacak çok merak ediyorum. Ben çokta farklı birşey olacağını sanmıyorum. Umarım yüzümü kara çıkarırlar.
Süslenecek ağaç sayısının asılan bayrak sayısından fazla olacağını da tahmin etmek zor değil değil mi.
Yoksa adamların dediği gibi "Türkler 2 gün ayaklanır 3. gün unutur gider" tezini doğru mu çıkaracağız. Göreceğiz bakalım.
Herkese mutlu noeller! merry christmas
Alıntıdır...


