nitelikli dolandırıcılık dikkatlı olun vodafone

Sponsorlu Bağlantılar

Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
merhaba arkadaşlar
FATURA
Fatura ID: CCB2011047960431
Fatura Tarihi: 15.11.2011
İrsaliye Tarihi / No:
Fatura Dönemi: Kasım 2011( 16 Eki - 15 Kas )
Fatura Referansı: C111028175427


GSM NO: 554 982 24 18 nolu hattın sahibiyim



buradan bu bilgiyi paylaşmak istiyorum gerekli belgelerle birlikte savcılığa müracat edilecektir.


kişiler ve firmalar


1. ybs a.ş. (yeni bilişim sistemleri anonim şirketi) adı altında vodafone telekominasyon a.ş. alt yapısını kullanarak kurulan bir şirket ''Buyukdere C. Noramin Is Mrk No:302 Maslak / İstanbul Tel: 212 2867363 resmi bi sitesi bile yok
2.tuncay özkan haber paketi (Ergenekon tutuklusu gazeteci Tuncay Özkan)
3. ybs a.ş. müşteri temsilcisi numarası 05463545445 (vodafone telekominasyon a.ş. müşteri temsilcileri tarafından veriliyor bu numara) arama ücreti dakikası 40 kuruş
4.3520 tuncay özkan haber paketi (vodafone telekominasyon a.ş tarafından kullanıcının hattına gönderilen kısa mesaj numarası) haftalık 8.25 TL ücretli


açıklama


evet arkadaşlar yukarıda maddeler halinde belirttiğim kurum yada kuruluşlar birer nitelikli dolandırıcılık suçu işlemektedir nasıl mı ??


vodafone tarafından kullanıcılarına gönderilen ki bende buna dahilim 3520 kısa mesaj numarasından bir msj geliyor ve siz bu msj ister okuyun ister okumayın sizi bu pakete üye yapıyor sizden hiçbir onay işlemi almadan ve aylık faturanız geldiğinde bunun farkına varıyor ve vodafon müşteri temsilcilerini aradıgınızda bizim dahilimizde değil diyip size ybş a.ş adlı firmanın müşteri numarasını veriyorlar ve bu numaraya ulaşmak neredeyse 10 yada 15 dk kanızı alıyor tabi buradanda ayrı ücretlendiriliyorsunuz dk 40 kuruş ben buradan ulaşamadım ve istanulda olmamın avantajı ile birde kdv denetim memumuru oldugum için ybş a.ş yi bulmak benim için zor olmadı bu firmaya ulaştıgımda sistemlerinden kontrol edilip faturama yansıyan gerekli ücretlerin tarafıma iade edilecegi söylendi bu konuşmaları akkıllı telefonum sayesinde kayıt altına aldım vodafon temsilcilerininkini ve ybş temsilcilerininkini ve yaklaşık 5 gün sonra adıma havale yaptılar faturama yansıyan fazla ücreti şimdi dolandırıcılık bunun neresinde ?


dolandırıcılık tam burada başlıyor sizin aradıgınız müşeri temsilcisi numaraları ücretli hiç olmadık bir durumda onları aramak zorunda kaldınız vodafone temsilcilerine dakikalarca dert yandınız ve bunun için ayrı bi ücret yansıdı ikinci vodafone verdiği ybs a.ş. müşteri temsilcilerine baglandınız dakikalarca hiç olmadık bi durum da yine dakikası 40 kuruştan ücretlendirildiniz 10 dk bekletse sizi ki ben daha fazla bekledim 4 tl yapar milyonlarca kullanıcısı olan vodafon bu uygulamayı her 10 insandan 3 tanesine yapsa ki binlerce kişi var eminim milyonlar eder bu rakam ve bu para nereye ergenekon sanıgı tuncay özkana aktarılıyor
son zamanlarda bu tür şikayetlerin cogalmasından dolayı bilgi teknolojileri kurumu (BTK) vodafona soruşturma acmıştır bu soruşturmaya bende ek olarak savcılıktan devam edecegim
diğer bir konu fatura yanlış hesaplama kullanıcılarına sundugu paket içersinde yer alan data ve gprs kullanımını paket aşımı (kb) olmadıgı halde ücretlendirmesi paket aşımının olmadıgını kabul eden vodafone müşteri temsilcilerinin konuşma kayıtları var ve ayrıntılı fatura dökümünde harcanan veriyi tek tek hesaplandıgında paket sözleşmesinde belirtilen miktarı aşmamsı acıkca dikkat cekiyor aynı saat ve aralarında sadece 1 dk farklık olan internet bağlantılarında 5 mb ücretlendirilmezken 5 kb veriler ücretlendirilmiş görünüyor


savcılaga delilli bi şekilde sunulacak evraklar


1.ybs a.ş. yetkililerinin telefon numaralarından yapılan ğörüşmede temsilcilerin hatayı kabul eden telefon görüşmesi ses kaydı
2.vodafon a.ş. yetkililerinin telefon numaralarından yapılan ğörüşmede temsilcilerin paket aşımı olmadıgını belirten telefon görüşmesi ses kaydı
3.gprs ve data kullanımı yapılan akıllı telefon modeline ilişkin internet tarayıcı geçmişi ve kullanılan veri miktarı
4.gprs ve data kullanımını gösteren fatura detaylı hesaplanıp kullanım ücretlerinin kullanılan paketi aşmamış gözükmesi


btk tarafından verilen daha önceki kararlar

BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE İLETİŞİM KURULU
KARARI
Karar Tarihi : 16.11.2011
Karar No : 2011/DK-14/591
Gündem Konusu : Vodafone Telekomünikasyon AŞ Faturalama
Soruşturması.
KARAR :
Vodafone Telekomünikasyon AŞ’den hizmet alan abonelerin faturalama işlemlerinde
meydana gelen hataların kaynağı, kapsamı, tüketicilere olan etkileri ve konuya ilişkin
diğer hususların detaylı bir şekilde incelenebilmesini teminen Elektronik Haberleşme
Kanununun 4, 6, 12, 52, 59 ve 60 ıncı maddeleri başta olmak üzere ilgili diğer
maddeleri, Elektronik Haberleşme Sektöründe Tüketici Hakları Yönetmeliği’nin 5, 6,
13, 20 ve 21 inci maddeleri başta olmak üzere ilgili diğer maddeleri ve
Telekomünikasyon Kurumunun Denetim Çalışmalarına İlişkin Usul ve Esaslar
Hakkında Yönetmelik hükümleri ile diğer ilgili mevzuat çerçevesinde Vodafone
Telekomünikasyon AŞ hakkında soruşturma açılması ve ilgili birim olarak Sektörel
Denetim Dairesi Başkanlığının belirlenmesi hususlarına karar verilmiştir.




BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE İLETİŞİM KURULU
KARARI
Karar Tarihi : 03.08.2011
Karar No : 2011/DK-14/405
Gündem Konusu : Vodafone Adil Kullanım Limiti.
KARAR :
5809 sayılı Elektronik Haberleşme Kanununun “Kurumun yetkisi ve idarî yaptırımlar” başlıklı
60’ıncı maddesinin birinci fıkrasında yer alan “Kurum; mevzuata, kullanım hakkı ve diğer
yetkilendirme şartlarına uyulmasını izleme ve denetlemeye, aykırılık halinde işletmecilere bir
önceki takvim yılındaki net satışlarının yüzde üçüne kadar idarî para cezası
uygulamaya…yetkilidir.” hükmünün Kuruma verdiği yetkiye dayanarak Vodafone
Telekomünikasyon AŞ’nin Vodemnet paketlerinin adil kullanım limitinde gerçekleştirdiği
değişikliği Elektronik Haberleşme Sektöründe Tüketici Hakları Yönetmeliğinin “Tarife
değişiklikleri” başlıklı 9 uncu maddesinin birinci fıkrası hükmüne aykırı bir şekilde abonelere
kısa mesaj, arama ve/veya posta ile bildirilmeksizin yalnızca internet sitesinde duyurmak
yoluyla yürürlüğe sokması nedeniyle mağdur olan abone sayısı ile abonelerin ne ölçüde
mağdur edildiğinin tespiti amacıyla yürütülen soruşturma kapsamında oluşturulan Soruşturma
Raporu ve anılan Raporlara ilişkin işletmeci savunmasının alınmasını müteakip hazırlanan Ek
Görüş neticesinde;
Vodafone tarafından Vodemnet paketlerinin adil kullanım limitinde gerçekleştirilen değişikliğin,
değişiklik yürürlüğe girmeden önce THY’nin 9 uncu maddesine uygun olarak abonelere
bildirilmemesi, tüketici haklarına ilişkin Kurum düzenlemelerine aykırılık teşkil etmekte olup, bu
kapsamda 5/9/2004 tarihli ve 25574 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Telekomünikasyon
Kurumu Tarafından İşletmecilere Uygulanacak İdari Para Cezaları ile Diğer Müeyyide ve
Tedbirler Hakkında Yönetmelik’in 11 inci maddesinin (a) bendi uyarınca işletmecinin bir önceki
takvim yılındaki 2009 yılı cirosunun (2.539.717.435,56 TL) % 0,015’i (yüzbinde onbeş) oranına
tekabül eden tutarda idari para cezası uygulanması hususuna karar verilmiştir.





birde ne komiktirki hattımın paketi her ayın 15 inde gece 00:00 dan sonra yenilenmektedir
ve ben hattımı ayın 14 de saat 12:40 (öğlen saatleri) de kapattırdım
ama beni ayın 15 de arayan müşteri temsilcisi yeni bi fatura gönderecegiz hattınızın kapatma bilgileri bize yeni ulaştı diye

komiklik burada hattı 14 de kapatırken kalan dk ve msj larımı kullanmama izin vermedi hemen hat anında dakikalar içersinde kapattılar lakin bide bize ayın 15 inde ulaştı diye bir aylık kullanmadıgım hattın faturasınıda istemektedir benden

vodafone beladır arkadaşlar bulaşmayın ben bu propagandamı sesim duyulana kadar her yerde yapacagım
 


fullwar

fullwar

Üye
Yüksel her zamanki gibi güzel paylaşım. Teşekkürler. Sorunun umarım en yakın zamanda hallolur. Fakat her nekadar mağdurda olsak forumda çeşitli kurum ve kuruluşları karalamak yada suçlamak hatalıdır. Seni anlıyorum fakat mesajında birkaç yeri editlersen daha iyi olur. Sonuçta Vodafone'u dünyada yüz milyonlarca kişi kullanıyor ve bu durumu hiç yaşamayan insanlar yada acayip kişiler gelip "bende sorun yok birader ne atıp tutuyon" gibi argo, kahvehane mesajlarıda yazabilirler. Sana kolay gelsin.
 

mrtgny06

Üye
aynısı benimde başıma gelmişti.... evet malesef olay doğru ve bu duruma vodofone engel olmuyor... müşteri hizmetleri iptal edeceğiz diyor ama deyişen hiç bir şey olmuyor... bende uğraşmak istemedim ve hattımı kapatmak zorunda kaldım ve başka operatöre geçtim....
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yüksel her zamanki gibi güzel paylaşım. Teşekkürler. Sorunun umarım en yakın zamanda hallolur. Fakat her nekadar mağdurda olsak forumda çeşitli kurum ve kuruluşları karalamak yada suçlamak hatalıdır. Seni anlıyorum fakat mesajında birkaç yeri editlersen daha iyi olur. Sonuçta Vodafone'u dünyada yüz milyonlarca kişi kullanıyor ve bu durumu hiç yaşamayan insanlar yada acayip kişiler gelip "bende sorun yok birader ne atıp tutuyon" gibi argo, kahvehane mesajlarıda yazabilirler. Sana kolay gelsin.

dediğin doğru olabilir evet haklısın ama burada isim vermesem nasıl anlayacaklar

ayrıca bizim başımıza geldi başkasının başına gelmesin diye yazıyorum onlarda örnek alsınlar ellerinde vodafone gecmek isteseler bile sağlam bir sözleşme ile geçsinler bunlar bana polislerin nasihati
 
fullwar

fullwar

Üye
İsim verme demedim. Tabiki verebilirsin. Sadece kurumları karalamayalım (bende küfretmek istiyorum Vodafone'a ama burada olmaz). Sen bu durumda her konuda haklısın ve sana katılıyorum fakat site kuralları bu yönde. Sen dahil birçok kişide bu dertten muzdarip ve herkes senin gibi sesini çıkarmıyor. Aslında yaptığın çok güzel bir davranış ve başkalarının duygularına, düşüncelerine tercüman oluyorsun.
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bu arada hayırlı olsun medatör olmaya gayretlisin anlaşılan neyse senden iyisini bulamazlar mail adresimi biliyorsun ne zaman bi sıkıntı olursa yardımcı olurum
 

guzzia123

Üye
Bende tam vodafone sitesinden kendilerine şu yazıyı gönderecektim ki -tabii bunda vodafone nin bir kabahati olmadığını düşünerek yazıyı yazmıştım- ama senin yazını okuduktan sonra bu yazımı düzeltmem gerekecek herhalde.
İnanın bu danışıklı döğüş işi eğer doğruysa bu olaydan sonra bir vodafone bayisi olmuş olsaydım bu suçluluk duygusundan kesin bayiliğimi sonlandırırdım, abonelerin yüzüne nasıl bakardım, herşey para demek değil.
Ben yazımda vodafone nin biraz masum olduğunu düşünerek biraz fazla gaz vermişim herhalde.
Sen bu işlerde bayağı tecrübelisin gördüğüm kadarıyla, benim nasıl bir yol izlememi tavsiye edersin ?

Vodafona göndermeyi düşündüğüm yazımda aşağıda;

Merhabalar..
Bundan yaklaşık bir sene önce sms yolu ile gelen bir mesaja baktım ve bir anda yapılan abonelik.
Oda neymiş? tuncay özkan haber paketi, YBS idi herhalde. Hemen iptal için verilen numaraya sms gönderdim ve aboneliğim bir sonraki hafta iptal olacağı mesajını okuduktan sonra zoraki abonesi olduğum bu, sözüm ona hizmetin (dolandırıcılığın) herhangi bir karşılığını görmüş olmamam da ayrı bir konu. Zaten bu şekilde yapılan aboneliğede tenezzül etmem.

Benim gibi telefonlarla sağlık gerekçeleri yüzünden uzak kalmaya çalışmış, bir sene öncesine kadarda buna yenik düşmüş ve telefon-gsm teknolojilerine uzak kalmış birisi olarak bu art niyetli kontör-lira dolandırıcılarının benden bu kadar rahat bir şekilde haftalık periyotlarla dalgınlığımdan faydalanıp yaklaşık 60 tl’yi gasp etmiş olmaları ve binlerce insanı bu şekilde soyduğunu duyduğum bu eşkıyaların bu kötü emellerine fütursuzca, cihazıma güvenerek layık gördüğüm dev bir iletişim firması olan Vodafone hattı üzerinden saldırması üzüntümü ve şaşkınlığımı bir kat daha arttırmıştır.

Şimdi sizden ricam bu dolandırıcıların hattımdan elde ettikleri bu tutarın, her lirasını hakederek kazandığını düşündüğüm Vodafone’a aboneliklerimde tekrardan kullanılmak üzere acilen detaylarına bakılarak tekrardan tarafıma yüklenmesini sizden rica ediyorum.


Böylesi dolandırıcıların hattınız üzerinden yapmış olduğu, en hafif söylemiyle “yaramazlıkları” sineye çekebilecek büyüklükte ve sorumlulukta olduğunuz düşüncem umarım boşa çıkmaz.

Şimdiden teşekkürler.
 
grafikedy

grafikedy

Üye
AVEA kadar gerizekalı olamazlar bunlar,

Arkadaşımın Aylık 500 dk ve 1gb internet paketi vardı. her ayın 15.nde yenilenen bir paket. Hatta para olmasına rağmen ayın 15.nde abonelik yenilenmiyor. ve data kullanımından dolayı hattaki bakiye paketi karşılamaz hale geliyor. Arkadaşım paketin yenilenmediğini farkettiğinde yeniden para yükleyerek hatta call center'i arıyor. bu olayı anlatarak paketin bir an önce yenilenmesini istiyor, Call center paketi yeniledikten sonra telefona "paketiniz yenilendi" şeklinde mesaj geliyor. Arkadaşım bu arada mesenger'e girerek bir kaç mesaj yazıyor. işlerin sonunda "15 tl data kullanımı kesilmiştir" şeklinde tekrar mesaj alıyor. Call center tekrar arandığında 30 sn içinde 2 gb internet kullanmışsınız şeklinde garip bir şey söylüyorlar. Olayın saçma oluşundan dolayı arkadaşım call centerden bir üst makama bağlanmak istiyor. Üst makama derdini aktardığında hattınıza bir 10 tl yükleyelim bu iş bitsin cevabı alıyor.


Netice:

* Paket nasıl otomatik günü geldiğinde yenilenmez
* 10 dk içinde bir insan nasıl 2.gb internet kullanabilir
* 10 dk lık 2 gb internet 15 tl nasıl olabiliyor
* pazarcı mantığı gibi 10 lira verelimde sorun çözülsün ne demek
* ve bu olay bu kişinin başına 2. kez geliyor.

Varın siz düşünün. Reklam yaptıklarında oraya şu dk şu kadar, sudan ucuz, bilinçlenelim... diyorlar. İlk önce şu cahil kafalarınızı siz bilinçlendirin.

Haa bide şikayet dosyası oluşturdu call center fakat siz arayıp sonucunu kendiniz öğrenin diyorlar. Sanki "olacak o kadar"ı seyrettik :)
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bende tam vodafone sitesinden kendilerine şu yazıyı gönderecektim ki -tabii bunda vodafone nin bir kabahati olmadığını düşünerek yazıyı yazmıştım- ama senin yazını okuduktan sonra bu yazımı düzeltmem gerekecek herhalde.
İnanın bu danışıklı döğüş işi eğer doğruysa bu olaydan sonra bir vodafone bayisi olmuş olsaydım bu suçluluk duygusundan kesin bayiliğimi sonlandırırdım, abonelerin yüzüne nasıl bakardım, herşey para demek değil.
Ben yazımda vodafone nin biraz masum olduğunu düşünerek biraz fazla gaz vermişim herhalde.
Sen bu işlerde bayağı tecrübelisin gördüğüm kadarıyla, benim nasıl bir yol izlememi tavsiye edersin ?

Vodafona göndermeyi düşündüğüm yazımda aşağıda;

Merhabalar..
Bundan yaklaşık bir sene önce sms yolu ile gelen bir mesaja baktım ve bir anda yapılan abonelik.
Oda neymiş? tuncay özkan haber paketi, YBS idi herhalde. Hemen iptal için verilen numaraya sms gönderdim ve aboneliğim bir sonraki hafta iptal olacağı mesajını okuduktan sonra zoraki abonesi olduğum bu, sözüm ona hizmetin (dolandırıcılığın) herhangi bir karşılığını görmüş olmamam da ayrı bir konu. Zaten bu şekilde yapılan aboneliğede tenezzül etmem.

Benim gibi telefonlarla sağlık gerekçeleri yüzünden uzak kalmaya çalışmış, bir sene öncesine kadarda buna yenik düşmüş ve telefon-gsm teknolojilerine uzak kalmış birisi olarak bu art niyetli kontör-lira dolandırıcılarının benden bu kadar rahat bir şekilde haftalık periyotlarla dalgınlığımdan faydalanıp yaklaşık 60 tl’yi gasp etmiş olmaları ve binlerce insanı bu şekilde soyduğunu duyduğum bu eşkıyaların bu kötü emellerine fütursuzca, cihazıma güvenerek layık gördüğüm dev bir iletişim firması olan Vodafone hattı üzerinden saldırması üzüntümü ve şaşkınlığımı bir kat daha arttırmıştır.

Şimdi sizden ricam bu dolandırıcıların hattımdan elde ettikleri bu tutarın, her lirasını hakederek kazandığını düşündüğüm Vodafone’a aboneliklerimde tekrardan kullanılmak üzere acilen detaylarına bakılarak tekrardan tarafıma yüklenmesini sizden rica ediyorum.


Böylesi dolandırıcıların hattınız üzerinden yapmış olduğu, en hafif söylemiyle “yaramazlıkları” sineye çekebilecek büyüklükte ve sorumlulukta olduğunuz düşüncem umarım boşa çıkmaz.

Şimdiden teşekkürler.

arkadaşlar bu konunu yeri burası değil mail atın bana herkese yardımcı olacagım konuyu bilinçli bi şekilde araştırıyorum gerekli dava sureçi başlatılmıştır avukatımla beraber ayrı ayrı 4 dava birden actık ilki nitelikli dolandırıcılık ikincisi dolandırıcılık çetesi kurmak üçüncüsü haksız kazanç sağlayarak abonelerin paralarını gasp etmek dördünçüsü hak mahrumiyeti ve insan hakları ihlalı ve küçük düşürme aşalama ve tüketiçi zaaflarından yararlanma ile ilgili tazminat davaları acıldı eger bana maduriyetlerinizi mail atarsanız yazıda mail adresim var bu mailleri saklayıp dava neticelenince ki ne zaman olur avukat ile görüşmemde 1 yada 2 sene sürebilir diyor neticede büyük firma ama merak etmeyin tek tek emsal kararı size gönderecegim ve sizde emsal kararla olumlu olursa dava acık ilk mahkemede kazanabilrisiniz
 
fullwar

fullwar

Üye
arkadaşlar bu konunu yeri burası değil mail atın bana herkese yardımcı olacagım konuyu bilinçli bi şekilde araştırıyorum gerekli dava sureçi başlatılmıştır avukatımla beraber ayrı ayrı 4 dava birden actık ilki nitelikli dolandırıcılık ikincisi dolandırıcılık çetesi kurmak üçüncüsü haksız kazanç sağlayarak abonelerin paralarını gasp etmek dördünçüsü hak mahrumiyeti ve insan hakları ihlalı ve küçük düşürme aşalama ve tüketiçi zaaflarından yararlanma ile ilgili tazminat davaları acıldı eger bana maduriyetlerinizi mail atarsanız yazıda mail adresim var bu mailleri saklayıp dava neticelenince ki ne zaman olur avukat ile görüşmemde 1 yada 2 sene sürebilir diyor neticede büyük firma ama merak etmeyin tek tek emsal kararı size gönderecegim ve sizde emsal kararla olumlu olursa dava acık ilk mahkemede kazanabilrisiniz

Takdir ettim ne diyeyim.
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
takdir ettim ne diyeyim.

sağol kardeşim

herkes böyle hakkını arasa bunlara papuçmu kalır aga herkes bi düzen tutdurmuş almış başını gidiyor
inşallah bu dava olumlu olur kazanırsak tazminat davasınıda buradan yakın tanıdıgım üyelere istedi bir telefonu alacağım ne istiyorsa sen başta geliyorsun :) bu iş ilk defa geldi başıma başka insanları araştırdım seneler önce başına gelenler var hayu içmi vicdanınız yok acın dava ne kaybedeceksin adliyeye gideceksin cumhuriyet başsavcılıgına bi dilekçe yazacaksın dilekçen etkili olur savcıyı etkilersen dava acılır şimdi ne zararın oldu bi dilekçe pc kullanmayı bilen herkes yazar ikinci yol parası 5 tl üçüncü savcı davayı gerek görürse 80 lira dosya parası ki davayı kazanırsan bunu karşı taraftan isterler ben avukatla birlikte yaptım bu işi dava olumlu olursa onun parasını bile karşı taraf ödüyor ey güzel ülkemin iyi niyetli saf temiz kalpli milletim uyumayın hakkınızı 1 tl olsa arayın bu adamın 4 milyon üyesi var herkesten 1 lira alsa 4 milyon yapar bu parayı anca 1 ayda rüyanda görürsün bende tabi ama bu adamlar yabancı ortaklı şirketler bunu 15 günde kazanıyor kimden saf temiz kalpli milletimden diyecek başka birşey yok
 
ceycey111

ceycey111

Üye
AVEA kadar gerizekalı olamazlar bunlar,

Arkadaşımın Aylık 500 dk ve 1gb internet paketi vardı. her ayın 15.nde yenilenen bir paket. Hatta para olmasına rağmen ayın 15.nde abonelik yenilenmiyor. ve data kullanımından dolayı hattaki bakiye paketi karşılamaz hale geliyor. Arkadaşım paketin yenilenmediğini farkettiğinde yeniden para yükleyerek hatta call center'i arıyor. bu olayı anlatarak paketin bir an önce yenilenmesini istiyor, Call center paketi yeniledikten sonra telefona "paketiniz yenilendi" şeklinde mesaj geliyor. Arkadaşım bu arada mesenger'e girerek bir kaç mesaj yazıyor. işlerin sonunda "15 tl data kullanımı kesilmiştir" şeklinde tekrar mesaj alıyor. Call center tekrar arandığında 30 sn içinde 2 gb internet kullanmışsınız şeklinde garip bir şey söylüyorlar. Olayın saçma oluşundan dolayı arkadaşım call centerden bir üst makama bağlanmak istiyor. Üst makama derdini aktardığında hattınıza bir 10 tl yükleyelim bu iş bitsin cevabı alıyor.


Netice:

* Paket nasıl otomatik günü geldiğinde yenilenmez
* 10 dk içinde bir insan nasıl 2.gb internet kullanabilir
* 10 dk lık 2 gb internet 15 tl nasıl olabiliyor
* pazarcı mantığı gibi 10 lira verelimde sorun çözülsün ne demek
* ve bu olay bu kişinin başına 2. kez geliyor.

Varın siz düşünün. Reklam yaptıklarında oraya şu dk şu kadar, sudan ucuz, bilinçlenelim... diyorlar. İlk önce şu cahil kafalarınızı siz bilinçlendirin.

Haa bide şikayet dosyası oluşturdu call center fakat siz arayıp sonucunu kendiniz öğrenin diyorlar. Sanki "olacak o kadar"ı seyrettik :)

Aynen kardeşim bu benim iki kere başıma geldi toplamda 30 liram gitmişti bana 5 saniye içinde 600 mb lık data indirdiğimi söylediler
Bende dalgamı geçiyosunuz türkiyede internet hızı bukadar geliştide bnm mi haberim yok dedim
onlarda burda oyle gözüküyo dediler
bende kapattım hemen şikayetim.com adresine güzel bi yazı yazdım 3 gün sonra iyade ettiler paramı :)
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Iyi yapmışsın
 

guzzia123

Üye
İsim verme demedim. Tabiki verebilirsin. Sadece kurumları karalamayalım (bende küfretmek istiyorum Vodafone'a ama burada olmaz). Sen bu durumda her konuda haklısın ve sana katılıyorum fakat site kuralları bu yönde. Sen dahil birçok kişide bu dertten muzdarip ve herkes senin gibi sesini çıkarmıyor. Aslında yaptığın çok güzel bir davranış ve başkalarının duygularına, düşüncelerine tercüman oluyorsun.

Evet sende haklısın, masuniyet karinesi icabı kişi veya kurumlar yargılama bitene kadar masumdur ama görünen odur ki skaptan kardeşin yazdıkları bence tam bam teline dokunmuş ve en azından ben bir şey yapamasam bile Eray gibi bu işlerin üzerine giden birilerinin olduğunu bilmek güzel bir duygu.
Ben de bu konuyu açmayı düşünüyordum ama skaptan ın bilinçli bir şekilde konuyu ele alması daha iyi olmuş. Başka forumlarda da sıkıntıların olduğunu okuyordum ama böylesine bilinçli ve tutarlı bir konuya da rastlamamıştım, tamam belkide tadında bırakmak gerek davanın sonuçlanmasını bekleyeceğiz. Amacımız vodafone nin müşteri kaybetmesi değil ama hala bu usulsuz abonelik yöntemi devam ediyormu bilemem, ben hala bir iletişim devinin böyle kendi ayağına kurşun sıkmasını aklım almadı. Temennim odur ki bir işbirliği değilde ihmal falan olur da en azından itibar kaybetmez. Tabi bu temennim alınan haksız paraların geri iade edilmesi halindedir.
İnsanlar ve firmalarda hata yapabilirler, hatalar telafi edilip özür dilenirse bizde bağrımıza basarız. Bence insanlar kuru sıkı sallamadan ve delilsiz bir şekilde firmaları karalamadan düşüncelerini yazmaları güzel bir şey skaptan sadece bilgilendirdi, benim parayı geri alıp almamam çok önemli değil haksızlık karşısında susan dilsiz şeytan denir ya, bağrımıza su serpti. Tekrardan teşekkürler.:alkis
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Evet sende haklısın, masuniyet karinesi icabı kişi veya kurumlar yargılama bitene kadar masumdur ama görünen odur ki skaptan kardeşin yazdıkları bence tam bam teline dokunmuş ve en azından ben bir şey yapamasam bile Eray gibi bu işlerin üzerine giden birilerinin olduğunu bilmek güzel bir duygu.
Ben de bu konuyu açmayı düşünüyordum ama skaptan ın bilinçli bir şekilde konuyu ele alması daha iyi olmuş. Başka forumlarda da sıkıntıların olduğunu okuyordum ama böylesine bilinçli ve tutarlı bir konuya da rastlamamıştım, tamam belkide tadında bırakmak gerek davanın sonuçlanmasını bekleyeceğiz. Amacımız vodafone nin müşteri kaybetmesi değil ama hala bu usulsuz abonelik yöntemi devam ediyormu bilemem, ben hala bir iletişim devinin böyle kendi ayağına kurşun sıkmasını aklım almadı. Temennim odur ki bir işbirliği değilde ihmal falan olur da en azından itibar kaybetmez. Tabi bu temennim alınan haksız paraların geri iade edilmesi halindedir.
İnsanlar ve firmalarda hata yapabilirler, hatalar telafi edilip özür dilenirse bizde bağrımıza basarız. Bence insanlar kuru sıkı sallamadan ve delilsiz bir şekilde firmaları karalamadan düşüncelerini yazmaları güzel bir şey skaptan sadece bilgilendirdi, benim parayı geri alıp almamam çok önemli değil haksızlık karşısında susan dilsiz şeytan denir ya, bağrımıza su serpti. Tekrardan teşekkürler.:alkis


haklısın delilsiz kimse karalama yapmasın
kişiler yada kurumlar adalette hesap verip suçlulugu ıspatlana kadar suçsuzdur bunu dava sonunda görecegiz

ha bir diğer hatırlatmada daha önce bu vodafone abonesiyseniz ve faturalarınızın yanlış hesaplandıgınızı düşünüyorsanız paranızı geri isteye bilirsiniz nasılmı bu emsal kararla kararın üzerindeki tarihlere dikkat o tarihlerden önce abone olanlar o tarihten sonra abone olanlar benim mahkememi beklesin indirin bu emsal kararla bi dilekçe yazıp vodafone genel müdürlüğüne fax çekin paranızı iade etmek zorundalar ..
 

guzzia123

Üye
Pardon ya isimleri karıştırmışım:ah yazımda kastettiğim "ben bir şey yapamasam bile Eray gibi bu işlerin üzerine giden birilerinin olduğunu bilmek güzel bir duygu" derken yanlışlıkla Eray yazmışım ama skaptan yani yüksel'i kastetmiştim.
Gerçi test moderatörümüz fullwar yani Eray'da bu konuda duyarlı ama skaptan 'ın hem bu konuda benim gibi mağdur hemde somut adımları olduğu için ona atfen yazmıştım.
 
fullwar

fullwar

Üye
Pardon ya isimleri karıştırmışım:ah yazımda kastettiğim "ben bir şey yapamasam bile Eray gibi bu işlerin üzerine giden birilerinin olduğunu bilmek güzel bir duygu" derken yanlışlıkla Eray yazmışım ama skaptan yani yüksel'i kastetmiştim.
Gerçi test moderatörümüz fullwar yani Eray'da bu konuda duyarlı ama skaptan 'ın hem bu konuda benim gibi mağdur hemde somut adımları olduğu için ona atfen yazmıştım.

:kop2: İyiymiş.
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Pardon ya isimleri karıştırmışım:ah yazımda kastettiğim "ben bir şey yapamasam bile Eray gibi bu işlerin üzerine giden birilerinin olduğunu bilmek güzel bir duygu" derken yanlışlıkla Eray yazmışım ama skaptan yani yüksel'i kastetmiştim.
Gerçi test moderatörümüz fullwar yani Eray'da bu konuda duyarlı ama skaptan 'ın hem bu konuda benim gibi mağdur hemde somut adımları olduğu için ona atfen yazmıştım.

önemli değil erayda bizden :)
 

altindaal

Üye
vodafone bana haksız yere 336 tl kitledi ki ne kitleme utanmazlar.şerefsizlik bunların yaptığı .Allaha havale edeceğim ama bunların allah ıda yok
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt