Nicki Kalmamış'a İbretlik Ayar :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Morinho iyi olmuş :ehe
 
Nick Kalmamış

Nick Kalmamış

Üye
Kabul ediyorum panpa morinho iyiydi :D
 

Software95

SENİN VERDİĞİN AYARDA ACAYİP MİŞ ADAMA LAF KALMADI AYRICA CAPSLERİ TAM YERİNDE KULLANMIŞSIN.KOMETYEN FALAN MISIN?
ÇOK GÜLDÜRDÜN BENİ AKŞAM AKŞAM :kop:
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
SENİN VERDİĞİN AYARDA ACAYİP MİŞ ADAMA LAF KALMADI AYRICA CAPSLERİ TAM YERİNDE KULLANMIŞSIN.KOMETYEN FALAN MISIN?
ÇOK GÜLDÜRDÜN BENİ AKŞAM AKŞAM :kop:
Komedyenliğe doğru gidiyorum galba :)
 
Nick Kalmamış

Nick Kalmamış

Üye
SENİN VERDİĞİN AYARDA ACAYİP MİŞ ADAMA LAF KALMADI AYRICA CAPSLERİ TAM YERİNDE KULLANMIŞSIN.KOMETYEN FALAN MISIN?
ÇOK GÜLDÜRDÜN BENİ AKŞAM AKŞAM :kop:

Bana verilen ayara güldüm o derece :D
 
  • Beğen
Tepkiler: HacKLess

cukuleaks

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim ilftifatlarnınız için :D
 
Nick Kalmamış

Nick Kalmamış

Üye
:ehe ayar ede ede :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt