nick imi değiştirdim yüzbaşı oldum :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SilentOne

SilentOne

Üye
    Konu Sahibi
nick imi değiştirdim yüzbaşı oldum :D
kedix nick im SilentOne olarak değişti ve buqun yüz başı oldum:ehe:ehe:ehe:kop::yuru:yuru:yuru:yuru
 


ghost841

ghost841

Üye
süperr bi şey buu
 
Lord_oF_Dark

Lord_oF_Dark

Üye
nick değişiyormuydu yaa :D
 
SilentOne

SilentOne

Üye
    Konu Sahibi
evet değişiyor adminlerden birine ozel mesaj nick değişimiyle ilgili değiştiriyorlar
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
hayırlı olsun iki mutluluk birden :oke:
 
Mert

Mert

Üye
Moda oldu yeni rütbeye yeni isim.:D
Hayırlı olsun yeni isim yeni rütben :)
 
nejdet can

nejdet can

Üye
hayırlı olsun 100 Başı'M
 

Perfect!

Üye
hayırlı olsun nice rütbelere
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
tebrikler yeni nick hayırlı olsun nice rütbelere inş
 
s@hr@

s@hr@

Üye
Hayırlı olsun....
 
Mobil İletişim

Mobil İletişim

Üye
Hayırlı olsun nice rütbelere inşallah
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Hayırlı olsun :D
 
haltie

haltie

Üye
Nick değişti diye mi yüzbaşı oldun :hmmm :D

Tebrikler:)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bende değiştirsem tuğgeneral olurmuyum acaba :hmmm
 
Aziz™

Aziz™

Üye
hayırlı olsun..
 
levasinay

levasinay

Üye
Hayırlı olsun, nice rütbelere
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt