profili yeniden yarattım :D

Sponsorlu Bağlantılar

HELL BREAKER

HELL BREAKER

Üye
    Konu Sahibi
profili yeniden yarattım :D
nick,profil foto,kapak foto, imza hepsini değiştirdim nasıl olmuş sizce hangisini değiştireyim? (nick hariç onu yeni değiştirdim)
 


0MG90

0MG90

Üye
Avatar garip, imza garip ve kural dışı
 
Baydırman

Baydırman

Moderator
nick,profil foto,kapak foto, imza hepsini değiştirdim nasıl olmuş sizce hangisini değiştireyim? (nick hariç onu yeni değiştirdim)
nicki yeni değitirdiğine göre profil fotoğrafın da yeni ona da gerek yok. kapak fotoğrafı zaten yeni gelen bir özellik yani onu da yeni değiştirdin. ona da gerek yok. imza kural dışı imzayı değiştir.
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Yaratmak Allaha mahsustur.
 
HELL BREAKER

HELL BREAKER

Üye
    Konu Sahibi
imzada kural dışı olan ne yaw imza işte?
 
0MG90

0MG90

Üye
Resim çok büyük
 
HELL BREAKER

HELL BREAKER

Üye
    Konu Sahibi
profil fotosunu netten bulmadım kendim yaptım onuda söyliyim :D
yükeskliği 100 pixel ? neresi büyük? senin imzanın yüksekliği 150 pixel?
 


Üst Alt