Nick Değiştirme

NEXUS

Üye
    Konu Sahibi
Nick Değiştirme
Nick Değiştirme Hakkı senede 1 tekrar gelmesi daha iyi olur. Her sene 1 değiştirme hakkımız olsun. 2 tane çok az.
 
Tepkiler: gokturk_28

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Bence gereksiz, çok fazla talep var mevcutta zaten. Özel istekler üzerine zaten değişiklik yapıyoruz, bence sistemimiz gayet iyi.
 
Tepkiler: Buğra ve Gofrettin115

NEXUS

Üye
    Konu Sahibi
2-3 Senede bir de olabilir. Biriktirme de olmasın, Yani 5 sene de olsa, 10 sene de olsa maks 2. Ama kullanmamıza rağmen özelden değiştirme oluyorsa bence de gereksiz.
 
Tepkiler: Gofrettin115

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
2-3 Senede bir de olabilir. Biriktirme de olmasın, Yani 5 sene de olsa, 10 sene de olsa maks 2. Ama kullanmamıza rağmen özelden değiştirme oluyorsa bence de gereksiz.
Belli kıstaslarımız var, mesela sizin gibi mesaj sayısı olan ve eski üye olanların isteklerini kırmadan yerine getiriyoruz.
 
Tepkiler: cihanata_1 ve Buğra

Ozan

Admin
Sürekli kimliğini değiştirdiğini düsün gerçek hayatta da? Amacı nedir, etkileri nelerdir diye bir düşünmek gerek. Ömrü hayatinda bir kere degistirmek tamam yani yanlis yazilmistir, alay konusudur, cocukluktur vs buna hukuk sistemi bile izin veriyor ama her sene aynı talepte bulunmak çok da saglikli bir karar olmazdı zaten.
 
Tepkiler: cihanata_1, BLasTeaR ve Gofrettin115