Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Niçin yaşıyorsun........?
Sponsorlu Bağlantılar
haydaravısyon
Üye
farkına varmak için
Gofrettin115
Üye
Mecburum ki tanrım hediye etti canımı bense bezdim
DeV/AsA
Üye
Yaşamak için yaşıyorum.
eflatun987
Üye
bilmem;
yasiyormuyum aceba
Murdoc Massaka
Üye
Ölmediğim için.
Jan
Üye
Rabbimin rızasını kazanmak için .. İnşAllah.
haydaravısyon
Üye
kaderimi ögrenmek için
Karavelaa
Üye
Yaşamak için
meyrock
Üye
Biyolojik olarak benim isteğim dışında gelişen bir durum olan doğum olayından ötürü [emoji12] [emoji1]
___kaptan___
Üye
Birgün ölmek için yaşıyorum
Gofrettin115
Üye
Mecburen
Baydırman
Moderator
ölmek için
reaurora
Üye
Ben cinleri ve insanları, ancak bana kulluk etsinler diye yarattım. Zariyat-56