Niçin yaşıyorsun........?

Sponsorlu Bağlantılar

haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
farkına varmak için
 


Gofrettin115

Gofrettin115

Üye
Mecburum ki tanrım hediye etti canımı bense bezdim
 
DeV/AsA

DeV/AsA

Üye
Yaşamak için yaşıyorum.
 
eflatun987

eflatun987

Üye
bilmem;
yasiyormuyum aceba
 
Murdoc Massaka

Murdoc Massaka

Üye
Ölmediğim için.
 
Jan

Jan

Üye
Rabbimin rızasını kazanmak için .. İnşAllah.
 
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
kaderimi ögrenmek için
 

Karavelaa

Üye
Yaşamak için
 
meyrock

meyrock

Üye
Biyolojik olarak benim isteğim dışında gelişen bir durum olan doğum olayından ötürü [emoji12] [emoji1]
 
  • Beğen
Tepkiler: Karavelaa
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Birgün ölmek için yaşıyorum :ünlem:
 
Gofrettin115

Gofrettin115

Üye
Mecburen
 
Baydırman

Baydırman

Moderator
ölmek için :pro:
 
reaurora

reaurora

Üye
Ben cinleri ve insanları, ancak bana kulluk etsinler diye yarattım. Zariyat-56
 
  • Beğen
Tepkiler: eflatun987
eflatun987

eflatun987

Üye
Güzel cevapladın. Kısa ve öz...
 


Üst Alt