nice senelere mert =)

  • 31 Ekim 2010
  • 2216 Okunma
  • 60 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. 00:01 olaraktan doğum günün kutlu olsun mert


    bi yaş daha büyüdün artık kımse takılamycak sana:ehe:sarıl:




    < Resmi açmak için tıklayın >


    :dance::dance::halay2::halay2:
     


    Yazan: Tuba.Erva
    Necmati, Tuba, Reşwan ve 6 kişi daha bunu beğendi.
  2. Yooo takilicam :D yas farkı hep aynı kalacak :ehe
     
  3. olayı yaş problemlerıne cevırme:ehebugun dogum gunu bugun takılmayn yarın devam ederız:hmmm
     
    Revengeful bunu beğendi.
  4. Tekrardan doğum günün kutlu olsun Mert:)
     
  5. yenı yasın kutlu olsun kardesım nıce guzel senelere insallah :op:
     
  6. Doğum günün kutlu olsun Mert :pasta:
    Daha nice senelere sağlık ve mutlulukla :)
     
  7. Çok teşekkürler:op:
    Pasta lezzetli gözüküyor :eller:


    Ben daha çok yemek yiyecem. Geçicem seni:mahcup:
    Teşekkürler abicim:sarıl:
    Teşekkürler Güller abla:op:
     
    Revengeful bunu beğendi.
  8. Abisinin bi tanesi :D
    Nedense bu sitede son zamanlarda çok fazla kaynaşamasamda kendime yakın bulduğum kardeşimsin.Belki de yazdıklarından, samimiyetinden, saflığından ve yaşının verdiği sempatiklikten olsa gerek :)
    İyi ki doğdun kardeşim.O neşeli halin hiç değişmesin,hep yüzün gülsün,yeni yaşın sağlık ve mutluluk getirsin ailenle beraber uzun yıllar yaşamayı nasip etsin..
     
  9. ben yaptım tabı gzkcek:eller:
     
  10. Teşekkürler ablacım:sarıl:
    Çooo.....k teşekkürler Semih abi:op:
    Yazın son ayında falan aktif olmaya başladım. Kaynaşacaz oda olacak:D

    Mütevazilik 0 :ehe
     
  11. :kop::kop:
     
  12. doğum günün kutlu olsun mert:oke:
     
  13. Teşekkürler :)
     
  14. vay 14 yasına girmis:ehe dogum günün kutlu olsn
     
  15. doğum günün kutlu olsun Mert
     
  16. nice yıllara mert :pasta:
     
  17. Mutlu yıllar da Mert'ciğim o avatar ne öyle :D

    Bak 14 oldun yahu :d:
     
  18. dogum günün kutlu olsun.
    nice senelere.
     
  19. Tabi yaa:D
    Teşekkürler:)

    Teşekkür ederim :)
    13 tane mum eksik:ehe
    Teşekkürler

    Mickey Mouse:kop:

    Teşekkürler:)


    Teşekkürler:)
     

  20. bunu söndürebilirsen 13 kere daha yakarız :ehe
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
25/09/2018 - 03:00