mektup55555
Üye
ngage 6630 da çok önemli bir sorunum var???
Arkadaşlar çok önemli bir sorunum var!!!Beni telde colin oynuyordum(sorunsuz) tele format attım şimdi yüklüyorummenüde kısa yolu çıkmıyor!! app dosyasondanda denedim çalışmıyor!!Tel aynı tel dosya aynı dosya niye şimdi böyle bi sorun çıktı!!Ki bundada değil bazı oyunlardada formattan sonra menüde gözükmeyip çalışmama oluyor!!!Öncede benim telde smart movie dvd programları vardı!!Acaba o dosyalarla bir bağlantısı olabilirmi!!Hiç böyle bişey başınıza geldimi???herseferinde bu sorundan sinir olmaya başladım...Telim nokia 6630
:
:
