Nfs Most Wanted 1.0.47 Apk+sd ?? (siteyi Buldum Ama Hangisini Indireceğimi Anlamadım??)

  • 12 Ekim 2013
  • 1216 Okunma
  • 11 Cevap

  1. Arkadaşlar isteğim başlıkta belli , bir türlü hiçbir yerde bulamadım. Birde genellikle çoğu sitede SD indirirken GPU soruyor bende ona göre indiriyorum ama bazı sitelerde GPU söylemeden tek link verip SD linkini veriyor o sitelerden hiç indirmeye bile kalkışmıyorum. SD dosyası mutlaka olsun Offline mod olsun ve para hilesi olup olmaması önemli değil.. Ama SD dosyası mutlaka olsun.. Şimdiden :tşk:
    ---
    Güncell..
     


    Yazan: OnurAYDN
  2. Apk dosyasini yukleyince zaten datayi otomatik cekiyor istersen apk dosyasini upload edebilirim
     
  3. Hocam konuyu okursan " SD mutlaka olsun " dedim :// bende biliyorum WiFiden data çekmeyi ama Wifim inanılmaz yavaş.. 650 Mb lik dosya akşama anca indirir..
     
  4. Tamam wifi baglantin yavasta datayi nasil indiriyorsun download sitelrinden?
     
  5. Bilgisayardan indirip telefona atıcam işte..
     
  6. Anladim dostum usenmesem upload ederdim ama vaktim yok umarim yardimci olacak biri cikar
     
  7. modele takılma adreno 200'ü indir bende de sgx 540 var oradaki sgx 531'i indirdim sıkıntısız çalışıyor
     
  8. Hocam linkte sıkıntı var.. İndirmiyor :/
     
  9. OnurAYDN bunu beğendi.
  10. Sağolasın hocam..
     
Yüklüyor...
22/09/2018 - 04:50