Neymar: "Messi ve Ronaldo'yu örnek alıyorum"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Neymar: "Messi ve Ronaldo'yu örnek alıyorum"
Santos'un genç yıldızı Neymar, hem Lionel Messi hem de Cristiano Ronaldo'dan çok şey öğrenmek istediğini söyledi.

Barcelona ve Real Madrid'in transfer gündeminde bulunan Brezilyalı futbolcu, geçtiğimiz aylarda kulübüyle 2014'e kadar sözleşme uzatmıştı. Neymar'ın bu zamana kadarki transfer hikayesini, Goal.com daha önce anlatmıştı.

Globoesporte'a yaptığı açıklamada iki yıldızı da kendine idol olarak aldığını belirten Neymar, "İkisinden de biraz olsun bir şeyler öğrenebilir ve oyunuma katabilirsem benim için harika olur." dedi.

Serbest vuruşlar için Ronaldo'yu örnek alıp almadığı sorulan 20 yaşındaki futbolcu, "Başka oyuncuları taklit etmeye çalışan futbolcular var. Ben onlardan biri değilim. Serbest vuruşlar kişisel beceri işidir. Her oyuncunun kendine özgü bir vuruş tekniği vardır. Ben de kendi tarzımda kullanıyorum." şeklinde konuştu.

2011 yılında Güney Amerika'da yılın futbolcusu seçilen Neymar, Santos ile Copa Libertadores ve Paulista Ligi şampiyonluğunu kazanmıştı. Kaynak : goal
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

___kaptan___
Cevap
0
Görüntüleme
353
___kaptan___
Baskentliia
Cevap
0
Görüntüleme
569
Baskentliia
Haydar
Cevap
3
Görüntüleme
570
Amaru Shady
Haydar
Cevap
1
Görüntüleme
442
Amaru Shady
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
400
Haydar


Üst Alt