Telefon Tavsiyesi Nexus 5

Fikirlerine saygi duyarim ne diyim
 

Invoke

Üye
Kaç ay beklettiler la. Adam oyalıyorlar. Vermiyoruz güncelleme diyen de yok. Sonra gmd iyi satınca, elit 1300den çıktı. :eek:

@avast
 
Tepkiler: avast
Evt guncelleme b*k gibi ama stabil guncellemeyide vereceklerin sanmiyorum ama cihaz guzel yanil sonucya f/p urunu illaki bir eksikligi olacak ama elite icin oyle dusunmuyorum
 

NEXUS

Üye
Güncelleme olmadıktan sonra istediği kadar güzel olsun
 
Onceki yorumdada yazdim guncelleme isteyen nexus alsin diye
 

Invoke

Üye
F/P ürünü değil işte elit. Hiç olmadı. Gmd çıktığında f/p idi ama elit hiç olmadı bence. Zaten beklenilen ilgiyi de göremedi sanırım. E tabi doğal olarak...

Ve mesele sadece güncelleme değil. Ha nexus mu? güncelleme. bitti bu kadar. :eek:
 
    Konu Sahibi

Sagolasim kardesim ram bilgisi icin.Evet haklisin fazla iyimser davrandim batarya konusunda
 

NEXUS

Üye
Discovery elite güncellemeyi bırak tasarımdan kaybediyor bi ara bakmıştım mediamarkt te çok dik tasarım var kenarlar acıtıyor hatta
 

avast

Üye
@-qarapapaq- sat diskavri al hacı . artık 600 lirayada asus gibi bir marka f/p ürünü cıkardı ki vay haline o gm nin dark evonun falan bikere yazılımda kaliteyi hissediyosun ki kitkatıda vermisler bugun zenfone 5 i arkadastan aldım kurcalayım diye telefona kitkat verilmis L hazırlanıyomus ama bizimki kitkatı bile kurmamıs o halde bile kamera desen bence nexusla g2 ile yarısabilir dogru ellerde fifa 15 oynadım baya iyi performans (4.3 le) . ama bir iki optimize edilmemis uygulamaya denk geldim oda olur zamanlar sanırım ama intel yapmıs abi
 
Tepkiler: CanKartaL

NEXUS

Üye
Nexus 5 inde arkası cam olsaymis keşke (nexus 4 gibi) cam olunca daha iyi bir his veriyor plastik ile metal iyi olmuyor iPhone 4 ve 4s inde arkası çammış hatta bakmıştım çok iyi bir his veriyor
 
Tasarim tartisilir kimisine gore iyidir kimisine gore kotudur zenfone 5 te isinma ve sarz sorunu var . 6 yi cok iyi diyorlar hatasini duymadim
 

avast

Üye
Nexus 5 inde arkası cam olsaymis keşke (nexus 4 gibi) cam olunca daha iyi bir his veriyor plastik ile metal iyi olmuyor iPhone 4 ve 4s inde arkası çammış hatta bakmıştım çok iyi bir his veriyor
Param olsa htc alcam aliminyum + guncelleme
 
Cam iyide catlama ihtimali var metalda iyi deil fazla isiyiyi yayiyo plastikde guzel bence dustugunde hicbisey olmuyo en kotu ezikler o kadar
 

NEXUS

Üye
Camı işte sağlam yapacaklar çok iyi olur çünkü kullanırken iyi his veriyor
 

NEXUS

Üye
Hem ayna gibi kullanılabiliyor
 
    Konu Sahibi
Bence cam olmamasi daha iyi kirilma catlama cizilme vb durumlara karsin
 

NEXUS

Üye
Geliştirilse o sorun kalksa filan yazdım zaten oraya cam olunca daha iyi duruyor
 
    Konu Sahibi
Arkadaslar bi de s810 la beraber 64 bit destegi geliyor herhalde sizce beklemeye deger mi?