Nexus 5 vs G2

  • 2 Ağustos 2014
  • 723 Okunma
  • 30 Cevap

  1. Baslikta da belirttigim gibi iki telefon arasinda kaldim ve gerekcelerimi belirtip sizden atlatigim veya hatali bi sey varsa duzeltmenizi istirham ediyorum :)

    G2
    :kotu:
    Yurtta kalacagim o yuzden sarj onemli degil dolayisiyla G2 batarya avantajini kaybediyor.
    :kotu:
    Kamera altinda tuslari var. (Sorun olmaz demeyin, olur. Boyle seyleri takarim ben kafaya :))
    :kotu:
    Biri okul biri dersane iki yakin arkadasimda var. Ozenti olmak istemiyorum :)
    :oke:
    32GB modeli mevcut.
    :oke:
    Hala stoklarda bolca var ve guzel bi kampanyaya denk geldim. 32GB'lik model 1189,00 :tl:
    :oke:
    Degisik ozelliklere sahip. Videoyu kucultup baska bi seye devam etmek gibi. Cool bi sey :)

    Nexus 5
    :oke:
    Nexus'ta saf android var.
    :oke:
    Google destegi var. (Yillardir Nokia kullanicisiyim. Guncelleme benim icin ayri bi onemli. :))
    :kotu:
    Stoklarda pek yok.
    :kotu:
    Stokta olmayinca rekabet yok o da olmayinca kampanya yok.
    :kotu:
    16GB var, 32GB yok.


    Bu modellerde LINK 'teki alet calisir mi?

    Bi de son olarak N5'i 1300 alti fiyatla bulabilen varsa link atabilir mi :) Sifir olacak, paralel de olabilir Delta garantisi olmak sartiyla.
     


    Yazan: burakkk97
    Mobil cihaz ile gönderdi
    Son düzenleme: 2 Ağustos 2014
  2. garanti sorun olmaz diyorsan çok uygun fiyata link verebilirim ama delta falan garanti hiç yok fakat fiyatlar yarı fiyatına
     
  3. Valla bin kusur para verecegiz hic yoktan bi garantisi olsun isterim :(
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  4. 1000 altına da bulabilirsin ben vereyim özelden vereceğim satıcı çok güvenilir part part geitiryor detaylara bakarsan benimde sipariş verdiğimi görürsün
     
  5. Peki bi bakalim :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  6. 1089 a g2 nerede var
     
  7. Nexus 5.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  8. Sayili soyleyemem bana kalmaz :) Bu konulari kac kisi okuyo biliyor musunuz, yirmide biri alsa ben acikta kalirim :)[DOUBLEPOST=1406996805,1406996653][/DOUBLEPOST]
    Hesapli bulabilsem alacagim da yok ki :) Konuyu belki fikrim degisir diye actim ayiptir soylemesi :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  9. tamam pm at buraya yazma
     
  10. Attim ;)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  11. garantisiz 999a 32 var ama 1089 garantiliyse 1089luyu al lg g3 16 mı 32 mi bilmiyorum o da garantisiz 1375
     
  12. 1189'mus duzelttim. Ozur dilerim beyler.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  13. 1089 luk değil 1189 oldu zam geldi galiba 1 dk önce:ehe
     
  14. Yanlis hatirlamisim kusura bakmayin :(
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  15. 16 lık 1099 o da hafızada sorun olur
     
  16. Mobil cihaz ile gönderdi
  17. Bence G2 al. 1199 Tl'ye 32 GB çok iyi.
     
    iPhone ile gönderdi
  18. Eğer bataryası iyi olsaydı ben G2 yerine Nexus 5 alırdım. Cimri Google en azından 2800 mAh koysaydı şuan Nexus 5'ten yazıyor olurdum.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  19. Nexus 5 :oke:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  20. Zaten sen kendi kendine konuyu yeterince açıklamışsın.

    O kadar tahlil yapmışsın. Sana uyanı tercih et.
     
    B.A.R.O.N bunu beğendi.

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
17/12/2018 - 07:37