1-Akıllı telefon ve bu şekilde kullanmak istiyorsanız yapılacak bir şey yok.
2-Root basit bir işlemdir.Sistemde tam yetkiye sahip olmanızı sağlar.Mesela rom atacaksanız veya gereksiz bir uygulamayı kaldıracaksanız root yetkisine sahip olmanız gerekir.Rom iki çeşittir.Stock ve Custom rom.Stock orjinal romdur.Custom geliştiriciler tarafından oluşturulan romlardır.Talimatlara uygun şekilde yaparsanız zararı yoktur.Aksi halde cihazınız kullanılamaz hale gelebilir.
3-Evet yükleyebilirsiniz.
ya sürekli wifi olan biyerde olsam 3gye gerek kalmaz,whatsapp ve snapchat için gerekli,2g de işimi görür heralde. o zaman akşamı rahat görüyorum. sağolun arkadaşlar
Rom ve root atmadan telefona apk'ları rahatlıkla kurabilirsin. Pil tüketimini kısma için de parlaklığı iyice düşür ve güç tasarrufu modunu aktif hale getir. Root ve Rom konusunda da şimdilik atmamanı öneririm. Root atınca telefon garantiden çıkıyor.
Root at bence.du.battery saveri yukle programin icinde uyku modunda cpu frekansi azaltma var onu etkinlestir.bende acik mesela gece.birakiyorum sabah bakiyorum en fazla %2 inmis oluyor.ama.guncelleme gelmez orasi ayri
Root at bence.du.battery saveri yukle programin icinde uyku modunda cpu frekansi azaltma var onu etkinlestir.bende acik mesela gece.birakiyorum sabah bakiyorum en fazla %2 inmis oluyor.ama.guncelleme gelmez orasi ayri