Öneri Nexus 5 aldım.

    Konu Sahibi
haa evet yukarıdaki soruyu kaçırmışım
 

NEXUS

Üye
Hayırlı Olsun ve Birde Nexus 5'in Kamerası Gayet Güzel Bence ve birde Nexus 5'in G2'den daha hızlı olduğunu söyleyeyim ve son olarak rom yüklemek istiyorsan cyanogenmod'e şiddetle tavsiye ederim
 
3g açmayıp ekran parlaklığını %60-65 yapsan gider aslında bi gün.3G şarjı sömürür çünkü. zaten her daim net kullanmıyorsun..
 

MaxipmaN

Üye
O parlaklıkta noteların batarya da madara olur
 

3onur5

Üye
2300 Mah çok yetersiz kalmış bence o telefona nexus 5in bataryası yüzünden note 2 aldım huawei ascend mate aslında en iyisi batarya yönünden
 
    Konu Sahibi
ya sürekli wifi olan biyerde olsam 3gye gerek kalmaz,whatsapp ve snapchat için gerekli,2g de işimi görür heralde. o zaman akşamı rahat görüyorum. sağolun arkadaşlar
 
kardeişm yeni telefon sakın root rom işlerine şimdi girme zaten saf android 4.4 en stabil işletim sistemi
brick falan olur cihazın riske atma bence
 
Tepkiler: .NeXuS.

Invoke

Üye
 
Tepkiler: 0MG90 ve .NeXuS.

NEXUS

Üye
kardeişm yeni telefon sakın root rom işlerine şimdi girme zaten saf android 4.4 en stabil işletim sistemi
brick falan olur cihazın riske atma bence
Yalnız Nexus Cihazları Brick Yapmak İçin Özel Uğraşman Gerekiyor Zaten Nexu root toolkiy ile çok kolay atılıyor bu arada 4.4.2 gerçekten çok stabil bir cihaz bu konuda haklısın fakat kişileştirmesi çok az
 
Saf olsunda ben discovery kullaniyorum saf icin neler yaparim
 
Tepkiler: .NeXuS.

tapatalk

Üye
g2'nin muhteşem bir kamerası vafrmış gibi
 

xmustx

Üye
güle güle kullanın.