İbrahimEsşiz44
Üye
bizde ekip oluruz çokmu zorSymbian'ı ileriye normal kişiler taşıyamaz kiŞirket destekli büyük ekipler olmak gerek
bizde ekip oluruz çokmu zorSymbian'ı ileriye normal kişiler taşıyamaz kiŞirket destekli büyük ekipler olmak gerek
ama bi bize devretseler varya burdaki symbiancı amcalar fena yapar orayıPazarlık payı varmış
Tövbe tövbe![]()

symbianci amcalarama bi bize devretseler varya burdaki symbiancı amcalar fena yapar orayı![]()

ama bi bize devretseler varya burdaki symbiancı amcalar fena yapar orayı![]()

tamam kabul ediyorum fotograf makinasi yerine n8 var ama her ne kadar kasasinin rengi acilmis olsada,flashi patlarken gozumu alsada yada dana gibi fotograf makinasi yerine avuc ici kadar bir aletle isimi goruyorsam,bazen aklima hat takma yerinin oldugu bolume hafiza kartini itip cimbizla cikardigim gunleri hatirliyorsam. Gun gelip yere dussede ekranin kirilmasini gectim en fazla kasasi ciziliyorsa. Yani isin ozeti zaten tek sefer yere dusurmeyle anroid telefonun camini nasil kirdim onu bilmiyorum,onu da gectim haliya dusup kirilmayi nasil basardi bu yesil android onu hic aklim almiyor hayir n8 den gorupte ornek almiyor ki,dussede kirilmiyor,anca islemci olarak gitsin bi symbian telefon kadar saglam olmayi basaramiyorgözünü seveyim savunma şu işlemciyiNerde birakildiysa orda diyecegim de,islak odunla dalinma ihtimalinden demiyorumtamam kabul ediyorum fotograf makinasi yerine n8 var ama her ne kadar kasasinin rengi acilmis olsada,flashi patlarken gozumu alsada yada dana gibi fotograf makinasi yerine avuc ici kadar bir aletle isimi goruyorsam,bazen aklima hat takma yerinin oldugu bolume hafiza kartini itip cimbizla cikardigim gunleri hatirliyorsam. Gun gelip yere dussede ekranin kirilmasini gectim en fazla kasasi ciziliyorsa. Yani isin ozeti zaten tek sefer yere dusurmeyle anroid telefonun camini nasil kirdim onu bilmiyorum,onu da gectim haliya dusup kirilmayi nasil basardi bu yesil android onu hic aklim almiyor hayir n8 den gorupte ornek almiyor ki,dussede kirilmiyor,anca islemci olarak gitsin bi symbian telefon kadar saglam olmayi basaramiyor
telefon sağlam eyvallah 
1 bucuk sene oldu 2 sene olcak nerdeyse .. ama forumda yeniyimhosafci yenimisin symbianda
İcten android ama distan kasa olarak symbian saglamligi lazim da,nerde o gunlergözünü seveyim savunma şu işlemciyitelefon sağlam eyvallah
![]()

O nasıl bir Thor resmidir arkadaş1 bucuk sene oldu 2 sene olcak nerdeyse .. ama forumda yeniyim

kendi çizimimdirO nasıl bir Thor resmidir arkadaş![]()
resmim iyidir ayıptır söylemesi abi 
7 yıldır kullanıyorumdaha yeni sayilirsin sen ben 3 sene kullandim symbian

