Nerde o eski Symbian'cılar

Sponsorlu Bağlantılar



smh60

smh60

Üye
Boş hayaller maalesef :D:D
 
hosafcı

hosafcı

Üye
bide şu belleden sonra başka güncelleme gelmeyecekmi yav ? 1 yıldır yazılım güncelleme butonuna basıyorum hep ''iyi haber C6-01 telefonunuz zaten en son güncellemelere sahip '' yazıyo.. yav bunun neyi iyi haber bıktık
 
nokia_belle

nokia_belle

Üye
Nerde birakildiysa orda diyecegim de,islak odunla dalinma ihtimalinden demiyorum:D tamam kabul ediyorum fotograf makinasi yerine n8 var ama her ne kadar kasasinin rengi acilmis olsada,flashi patlarken gozumu alsada yada dana gibi fotograf makinasi yerine avuc ici kadar bir aletle isimi goruyorsam,bazen aklima hat takma yerinin oldugu bolume hafiza kartini itip cimbizla cikardigim gunleri hatirliyorsam. Gun gelip yere dussede ekranin kirilmasini gectim en fazla kasasi ciziliyorsa. Yani isin ozeti zaten tek sefer yere dusurmeyle anroid telefonun camini nasil kirdim onu bilmiyorum,onu da gectim haliya dusup kirilmayi nasil basardi bu yesil android onu hic aklim almiyor hayir n8 den gorupte ornek almiyor ki,dussede kirilmiyor,anca islemci olarak gitsin bi symbian telefon kadar saglam olmayi basaramiyor
 
hosafcı

hosafcı

Üye
Nerde birakildiysa orda diyecegim de,islak odunla dalinma ihtimalinden demiyorum:D tamam kabul ediyorum fotograf makinasi yerine n8 var ama her ne kadar kasasinin rengi acilmis olsada,flashi patlarken gozumu alsada yada dana gibi fotograf makinasi yerine avuc ici kadar bir aletle isimi goruyorsam,bazen aklima hat takma yerinin oldugu bolume hafiza kartini itip cimbizla cikardigim gunleri hatirliyorsam. Gun gelip yere dussede ekranin kirilmasini gectim en fazla kasasi ciziliyorsa. Yani isin ozeti zaten tek sefer yere dusurmeyle anroid telefonun camini nasil kirdim onu bilmiyorum,onu da gectim haliya dusup kirilmayi nasil basardi bu yesil android onu hic aklim almiyor hayir n8 den gorupte ornek almiyor ki,dussede kirilmiyor,anca islemci olarak gitsin bi symbian telefon kadar saglam olmayi basaramiyor
gözünü seveyim savunma şu işlemciyi :D telefon sağlam eyvallah :)
 
Anil-D

Anil-D

Üye
hosafci yenimisin symbianda
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahimEsşiz44
Anil-D

Anil-D

Üye
daha yeni sayilirsin sen ben 3 sene kullandim symbian
 
theeternal

theeternal

Üye
symbian androidden daha güzeldi :D hiç değilse kafa rahattı
 
İbrahimEsşiz44

İbrahimEsşiz44

Üye
ben 2 sene kullandım
 
SmiLeToDeaD

SmiLeToDeaD

Üye
Dibine kadar devam 5800. Bandlarla telefonu sağlamlaştırarak kullanmaya devam
 

MaxipmaN

Üye
4sene kullandım geçen bir kilitli konuma beğeni gelmiş tema konusu yine dedim kendi kendime şunun güzelliğine bak android yanında halt etmiş
 


Üst Alt