Neo v ile wonder

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Neo v ile wonder
Arkadaşlar bu iki telefonun özellikleri hemen hemen aynı neo v hdmı çıkışı var 1 ghz işlemci hd video kaydı vs wonder ise 1.4 ghz işlemci seri bir telefon . Fiyatlarda ise pek fark yok (30-50tl arası ) hangisi daha avantajlı ?
 
şu wonderdeki seri lafını çıkar çünkü wonder 1.4 ghz ama samsung tarafından overlocklu normalde işlemci 1ghz yani neo v ile aynı istersen neo v yede 1.4 yaparsın tabikide neo v...
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
her türlü wonder tamam tamam şaka neo V
 
Tepkiler: Emma-Watson

O-Xan

Üye
Wonder'i seçeneğe bile koyma kardeşim
 

MasteLaa

Üye
Neo V daha önde hepsini geçtim daha yüksek fps de oyunlar oynayabilirsin.Bu arada 1.4 olduğuna bakma OC li çıkıyor yani buradan Neo V nin de öyle olabileceği çıkıyor
 

kaanslmz

Üye
peki neo v'ye ics veya jelly bean oluyo mu? Bir de android sony'lerde hat üzerinden görüntülü görüşme olmuyomuş bunun bi çaresi var mı
 
peki neo v'ye ics veya jelly bean oluyo mu? Bir de android sony'lerde hat üzerinden görüntülü görüşme olmuyomuş bunun bi çaresi var mı

İCS geldi. Jelley beanida beklemedeyiz görüntülü Görüşme skype ve diger programlar tarafından oluyor
 
sony'leri hiç sevmem bu yüzden Galaxy W alırdım ben.
Tabii ben alcak olsaydım

Objektif olarak bakacak olursak neo v oyun cihazıdır galaxy w'ye göre daha iyi daha kasılmadan oyunlar oynarsın.
 
Tepkiler: MasteLaa

MrExpert

Üye
neo V iyidir ancak wonderi de yabana atmamalısın..
 

Kerim.

Üye
Neo v her türlü iyi ama sar degeri yüksek
 

kaanslmz

Üye
İCS geldi. Jelley beanida beklemedeyiz görüntülü Görüşme skype ve diger programlar tarafından oluyor

Peki kardeş skype veya başka program olmadan hat üzerinden olmuyor mu? Ics veya jelly bean ile gelmez mi bu özellik?
 
Bende neo v tavsiye ediyorum ama şunları göz ardı etmemek gerekir radyasyon değeri yüksek bir telefon birde ics güncellemesini yapanlar memmun değil ayrıca wonderda kaliteli oyun oynamak için rami temizlemen gerekir tabi rami temizlemedende oynarsın ama arada bir takılabilr
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...