doqukans2
Üye
neo v (garanti ve yazılım)
arkadaşlar...xperia neo v almayı düşünüyorum.sony ve ericsson ayrıldığı için garantiyi hangi firma sağlıyacak ? telefona yeni jelly bean veya ICS güncellemesi yaparken bir sıkıntı olurmu ? birde ıcs mi daha iyidir jelly bean mı ?(performans ve görsel açıdan) şimdiden 




