TuRkiShCowboy
Emekli Yönetici
Negative, Doğum Günün Kutlu Olsun :)
Negative; MaxiCep' in kurucusu olan Ozan Abimiz'in bugün doğum günü olduğunu gördüm ve konusunu bu sefer ben açmak istedim
Bize bu ortamı sunmak için, bizler için ( bazı arkadaşlar bilmese de çok iyi biliyorum ) gece gündüz demeden çalıştı ve MaxiCep'i şu anki konumuna getirdi ...
Bunları bir kenara bırakalım, kendisini çok severim, çoğu hatamı affetmiş ve her zaman her durumda beni ve bütün üyeleri korumuş, sahiplenmiştir
Bir Abim olarak ona olan saygımı bu şekilde ifade etmek istiyorum umarım başarabilmişimdir
İyiki doğdun Abi, iyiki varsın, seni seviyoruz
Bize bu ortamı sunmak için, bizler için ( bazı arkadaşlar bilmese de çok iyi biliyorum ) gece gündüz demeden çalıştı ve MaxiCep'i şu anki konumuna getirdi ...
Bunları bir kenara bırakalım, kendisini çok severim, çoğu hatamı affetmiş ve her zaman her durumda beni ve bütün üyeleri korumuş, sahiplenmiştir
Bir Abim olarak ona olan saygımı bu şekilde ifade etmek istiyorum umarım başarabilmişimdir

İyiki doğdun Abi, iyiki varsın, seni seviyoruz






