Negative, Doğum Günün Kutlu Olsun :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Negative, Doğum Günün Kutlu Olsun :)
Negative; MaxiCep' in kurucusu olan Ozan Abimiz'in bugün doğum günü olduğunu gördüm ve konusunu bu sefer ben açmak istedim :)

Bize bu ortamı sunmak için, bizler için ( bazı arkadaşlar bilmese de çok iyi biliyorum ) gece gündüz demeden çalıştı ve MaxiCep'i şu anki konumuna getirdi ...:)

Bunları bir kenara bırakalım, kendisini çok severim, çoğu hatamı affetmiş ve her zaman her durumda beni ve bütün üyeleri korumuş, sahiplenmiştir :)

Bir Abim olarak ona olan saygımı bu şekilde ifade etmek istiyorum umarım başarabilmişimdir :)

İyiki doğdun Abi, iyiki varsın, seni seviyoruz :op:
 
  • Beğen
Tepkiler: Ozan, batuone, jejep ve 4 diğerleri


.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Doğum günün kutlu olsun Ozan abi..

Nice Senelere..
 
futbol123

futbol123

Üye
iyiki doğdun ozan abi nice yıllara:dgunu:
 
arslansem

arslansem

Üye
Doğum günün kutlu olsun Ozan nice mutlu yıllara beraber inşallah :)
 
Love Prince

Love Prince

Üye
nice mutlu yıllara :)
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Doğum günün kutlu olsun dostum. İyi ki varsın. Güzelliklerle dolu nice senelere. :)
 
jejep

jejep

Üye
Doğum günün kutlu olsun abicim,hersey istediğin gibi olması temennimle nice senelere...
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
iyiki doğdun.. doğum günün kutlu olsun. sağlık,huzur,mutluluk dolu nice senelere ozan iyiki varsın. :)
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
Mutlu yıllar....
 
canturgay

canturgay

Üye
doğumgünün kutlu olsun ozan:)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Mutlu yıllar abi, iyiki varsın :op:
 
Dafny

Dafny

Üye
doğum günün kutlu olsun :pasta:
 
Uzmandede

Uzmandede

Üye
mutlu yıllar
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
doğum günün kutlu olsun :)
 
Mert

Mert

Üye
Mutlu yıllar :pasta:
 

Captain

Üye
doğum günün kutlu olsun native abi :D :) :maxicep::dgunu:
 

batuone

Üye
doğum günün kutlu olsun Ozan abi :evet: :sarıl:
yaw bu konuyu ben açcaktım dersanedeydim telefondada internet paketi yoktu offfffff :ağlarım:
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Doğum gününüz kutlu olsun :)
 
PhyscoDevil

PhyscoDevil

Üye
maxicep in bilgisayar dehası ozan abi mutlu yıllar:D
 
Εthnic

Εthnic

Üye
:dgunu::pasta:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt