NeedLeFLuff'ın optik kağıdı nasıl olur görün :D

Sponsorlu Bağlantılar

NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
NeedLeFLuff'ın optik kağıdı nasıl olur görün :D
 


c3r3n

c3r3n

Üye
ehehehe :D odtü felan olur herhalde
 
POWER

POWER

Üye
:ehe güzel walla kesin kazanırsın :ehe
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
dikkat et amerika senin gibi bi yeteneği kacımasın :D
güzel olmus :oke:
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
ÖSS de optik kağıda benim gibi böle CİMBOM yazınca direk Galatasaray üniversitesine alıyolarmış demedi demeyin :ehe
 
kurt bey

kurt bey

Üye
süper olmuş kaan ama "N" harfini yaparken bi sorunlamı karşılaştın acaba? bi garip olmuş:ehe
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
Tam "N" yi yaparken uç kırıldı cinnet geçirdim Allah ne verdiyse karaladım :ehe
 
y.e.bakici

y.e.bakici

Üye
amca (N) harfi olmamış tekrar yap biraz daha özenti göster
yinede güzel emegine saglık....(Y.E.B.)
 
CanceR

CanceR

Üye
acaba bende mi denesem ne etsem :D
 
ArAp-YMN

ArAp-YMN

Üye
Kötü olmus.. Cimbomu güzel yazamamıssın.. :D
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
Beğenmeyen arkadaşlardan daha sanatsal çalışmalar bekliyoruz :ehe
 
keremerson

keremerson

Üye
:ehe:ehe
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
Yukarı :)
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
Bugün sınava girdik dersanede.Gözetmen hoca koyu Fenerli.İyi tanıyorum.

Sınav bitince eşit ağırlıkçı olduğum için fen2 bölümüne chelsea yazdım kodladım resimdeki cimbom misali.Optik kağıdı verince adam bi baktı gözleri yuvalarından fırlicaktı :ehe
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
    Konu Sahibi
Evet uzun bir aradan sonra açıklıyorum :)

ÖSS'de de bunu yaptım ve kazandım :D

Gs Üni değil ama Dokuz Eylül :D
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
:):)o gerçek bi sınav kağıdı ise resmini nasıl çektin??
 
kaan0

kaan0

Üye
:D:D:D:D Süper olmuş
 


Üst Alt