Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Need For Speed Shift V1.0.9 Symbian Anna/Belle (Signed)
Sponsorlu Bağlantılar
Rookie66
Üye
Sağolasın kardeş
sLqDsy4
Üye
Silinen Üye 2149105
Kapalı Hesap
teşekkürler
atakan25
Üye
çalışanı çıkmış demek
capadent
Üye
dostum çok sağolasın
apof1s
Üye
tesekurlr. Karyrde 1. Bolumu gecenlr bi oyun kaydı paylasablrlrmı?
sonerrap
Üye
kardeşim cok işime yaradı
halil2727
Üye
bellede takılması çekilmez oluyor
arslanla
Üye
çok teşekkürler. C7 de sorunsuz çalıştı.
dreambutreal
Üye
çok teşekkürler arkadaşim , şimdi ben bu belle ile gelen oyunu oynuyorum , bunun onunla arasinda hangi farklar var bilgin varmi , elimdekinde baya bi bölüm geçtim değmicekse yüklemeyeyim bunu
çok teşekkürler arkadaşim , şimdi ben bu belle ile gelen oyunu oynuyorum , bunun onunla arasinda hangi farklar var bilgin varmi , elimdekinde baya bi bölüm geçtim değmicekse yüklemeyeyim bunu
Rica ederim. Yok değecek fark yok sadece benim gibi önceki versiyonlarını Belle'de çalıştıramayanlar için oyun aynı yani hatta sendeki versiyonla aynı olabilir
IVI-Elia
Üye
Emeğine sağlık. Bi de bi şey sorucam EA Sports Fifa 11 HD veya ileride çıkacak olan fifa 12 HD symbian için var mı
keys1903
Üye
fıfa hd yok cıkwadı
IVI-Elia
Üye
peki çıkar mı.bi de benim mağazadq nfs shift hd yok