Neden "Kendi isteğiyle uzaklaştı" ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ism@il 54

ism@il 54

Üye
    Konu Sahibi
Neden "Kendi isteğiyle uzaklaştı" ?
Son zamanlarda maxicepte çoğu arkadaşımızın profilinde "kendi isteğiyle uzaklaştı" yazısını görüyorum.Neden? Ben şahsen böyle bir şey istemezdim.:allalla:
 


Anıl Umut

Emekli Yönetici
Adı üstünde kendi isteği ile..
 
Dafny

Dafny

Üye
Bana da saçma geliyor.:hmmm
 
zaza

zaza

Üye
Son zamanlarda maxicepte çoğu arkadaşımızın profilinde "kendi isteğiyle uzaklaştı" yazısını görüyorum.Neden? Ben şahsen böyle bir şey istemezdim.:allalla:
herkesin bir nedeni vardır bazısı sıkılır girmemek için bu yola başvurur çünkü bağımlılık yaratıyor face gibi, şahsen iyi bir yöntem çünkü bazen yaşadıklarını buraya aşırı derecede yansıtacağını hissettiğinde ki bu sebepler evde olan yada toplumda olan kavgalarsa buradaki düzenide etkiler ve kişi bu yüzden kendini uzaklaştırarak bi nevi yararlı bir adım atar

bide artık yorulanlar vardır dinlenmek için kendini banlarlar kafa yorgun oldumu artık insan hevessiz kalır
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
kendini banlarken sebep kısmını değiştirmek lazım :ehe
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
herkesin bir nedeni vardır bazısı sıkılır girmemek için bu yola başvurur çünkü bağımlılık yaratıyor face gibi, şahsen iyi bir yöntem çünkü bazen yaşadıklarını buraya aşırı derecede yansıtacağını hissettiğinde ki bu sebepler evde olan yada toplumda olan kavgalarsa buradaki düzenide etkiler ve kişi bu yüzden kendini uzaklaştırarak bi nevi yararlı bir adım atar

bide artık yorulanlar vardır dinlenmek için kendini banlarlar kafa yorgun oldumu artık insan hevessiz kalır

aynen öyle işte kardeşim...ama sen kendimi banlarım leyyyn diyorsun :)
 
zaza

zaza

Üye
herkesin bir nedeni vardır bazısı sıkılır girmemek için bu yola başvurur çünkü bağımlılık yaratıyor face gibi, şahsen iyi bir yöntem çünkü bazen yaşadıklarını buraya aşırı derecede yansıtacağını hissettiğinde ki bu sebepler evde olan yada toplumda olan kavgalarsa buradaki düzenide etkiler ve kişi bu yüzden kendini uzaklaştırarak bi nevi yararlı bir adım atar

bide artık yorulanlar vardır dinlenmek için kendini banlarlar kafa yorgun oldumu artık insan hevessiz kalır

aynen öyle işte kardeşim...ama sen kendimi banlarım leyyyn diyorsun :)
yukarda dediğim gibi benimde sorunlarım var ufak tefek bir iki bürokratik belgenin tamamlanması halinde uzun bir tatile çıkıcam evden uzak iletişim araçlarının olmadığı sessiz sakin biryer orman gibi kamp gibi onu planlıyorum
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
hayırlısı ne diim
 
ism@il 54

ism@il 54

Üye
    Konu Sahibi

herkesin bir nedeni vardır bazısı sıkılır girmemek için bu yola başvurur çünkü bağımlılık yaratıyor face gibi, şahsen iyi bir yöntem çünkü bazen yaşadıklarını buraya aşırı derecede yansıtacağını hissettiğinde ki bu sebepler evde olan yada toplumda olan kavgalarsa buradaki düzenide etkiler ve kişi bu yüzden kendini uzaklaştırarak bi nevi yararlı bir adım atar

bide artık yorulanlar vardır dinlenmek için kendini banlarlar kafa yorgun oldumu artık insan hevessiz kalır

:oke:
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
zaza abini dedigigi gibi herkezini kendi istegi mesela oda bende kısa zamanda :bye3: :maxicep: :)
 
Trackmania

Trackmania

Üye
birine küsmüş olabilir yada tartsms olabilir dışlanmış olabilir. Vs.
 
aRdiLê

aRdiLê

Üye
Bende bugünden itibaren birdaha giremicem ve kendi isteğimLe uzakLaşacağım herkezin kendine göre nedeni var bence bende Sivereğe yada Van'a gitmeseydim uzakLaşdırmazdım kendimi siteden ama ne yapaLım birdaha giremiyeceğim zaten bari uzakLaşayım (.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt