herkesin bir nedeni vardır bazısı sıkılır girmemek için bu yola başvurur çünkü bağımlılık yaratıyor face gibi, şahsen iyi bir yöntem çünkü bazen yaşadıklarını buraya aşırı derecede yansıtacağını hissettiğinde ki bu sebepler evde olan yada toplumda olan kavgalarsa buradaki düzenide etkiler ve kişi bu yüzden kendini uzaklaştırarak bi nevi yararlı bir adım atarSon zamanlarda maxicepte çoğu arkadaşımızın profilinde "kendi isteğiyle uzaklaştı" yazısını görüyorum.Neden? Ben şahsen böyle bir şey istemezdim.![]()
herkesin bir nedeni vardır bazısı sıkılır girmemek için bu yola başvurur çünkü bağımlılık yaratıyor face gibi, şahsen iyi bir yöntem çünkü bazen yaşadıklarını buraya aşırı derecede yansıtacağını hissettiğinde ki bu sebepler evde olan yada toplumda olan kavgalarsa buradaki düzenide etkiler ve kişi bu yüzden kendini uzaklaştırarak bi nevi yararlı bir adım atar
bide artık yorulanlar vardır dinlenmek için kendini banlarlar kafa yorgun oldumu artık insan hevessiz kalır

Bak onu bende düşündümkendini banlarken sebep kısmını değiştirmek lazım![]()

herkesin bir nedeni vardır bazısı sıkılır girmemek için bu yola başvurur çünkü bağımlılık yaratıyor face gibi, şahsen iyi bir yöntem çünkü bazen yaşadıklarını buraya aşırı derecede yansıtacağını hissettiğinde ki bu sebepler evde olan yada toplumda olan kavgalarsa buradaki düzenide etkiler ve kişi bu yüzden kendini uzaklaştırarak bi nevi yararlı bir adım atar
bide artık yorulanlar vardır dinlenmek için kendini banlarlar kafa yorgun oldumu artık insan hevessiz kalır
yukarda dediğim gibi benimde sorunlarım var ufak tefek bir iki bürokratik belgenin tamamlanması halinde uzun bir tatile çıkıcam evden uzak iletişim araçlarının olmadığı sessiz sakin biryer orman gibi kamp gibi onu planlıyorumaynen öyle işte kardeşim...ama sen kendimi banlarım leyyyn diyorsun![]()
hayırlısı ne diim
.Akıllıcakendini banlarken sebep kısmını değiştirmek lazım![]()

herkesin bir nedeni vardır bazısı sıkılır girmemek için bu yola başvurur çünkü bağımlılık yaratıyor face gibi, şahsen iyi bir yöntem çünkü bazen yaşadıklarını buraya aşırı derecede yansıtacağını hissettiğinde ki bu sebepler evde olan yada toplumda olan kavgalarsa buradaki düzenide etkiler ve kişi bu yüzden kendini uzaklaştırarak bi nevi yararlı bir adım atar
bide artık yorulanlar vardır dinlenmek için kendini banlarlar kafa yorgun oldumu artık insan hevessiz kalır

kendini banlayacağın zaman sebebi isteğine göre değiştirebiliyorsun...kendini banlarken sebep kısmını değiştirmek lazım![]()

kendini banlayacağın zaman sebebi isteğine göre değiştirebiliyorsun...![]()

