"Neden hala nokia?" sorusunun cevabi

Sponsorlu Bağlantılar

Metalist_Angel

Metalist_Angel

Üye
    Konu Sahibi
"Neden hala nokia?" sorusunun cevabi
Iste beyler buyrun okuyun bir insan telefonuna bu kadar mi asik olur :D

http://www.maxicep.com/nokia-maemo/nokia-n900-telefonum-yuzmeyi-bilmiyor-696179.html#post6056411
 
  • Beğen
Tepkiler: enteresan35


sezaruyanik

sezaruyanik

Üye
Yağmurlu bir okul sabahında her zamanki gibi okula gelmiştim.Telefonumla arka bahçeden bir şeylerin fotoğrafını çekiyodum.Arkadan bi arkadaşım telefona bir dokundu 2.kattan aşağı düştü.O an ki surat ifademi görmeniz lazım.Şu an telefonumun 3. senesi dolucak.O zamanlar 6 aylık falandı.Ben dedim aha kesin gitti telefon.Yağmur yağdığı için toprak biraz çamur olmuştu.Arka bahçede 4 metrelik bi alan vardı.2 metresi toprak,2 metresi de betondu.Aşağıya bir indim dedim herhalde kesin gitti telefon.Telefon dik olarak toprağa saplanmış bir şekilde açık duruyordu.Nasıl sevindim anlatamam.Biraz sildim ve kullanamaya devam ettim,hala da ediyorum.İndirimli iken 300 liraya almıştım.Ama gerçekten çok iş yaptım bu telefonla :)
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
haydaravısyon

haydaravısyon

Üye
Yağmurlu bir okul sabahında her zamanki gibi okula gelmiştim.Telefonumla arka bahçeden bir şeylerin fotoğrafını çekiyodum.Arkadan bi arkadaşım telefona bir dokundu 2.kattan aşağı düştü.O an ki surat ifademi görmeniz lazım.Şu an telefonumun 3. senesi dolucak.O zamanlar 6 aylık falandı.Ben dedim aha kesin gitti telefon.Yağmur yağdığı için toprak biraz çamur olmuştu.Arka bahçede 4 metrelik bi alan vardı.2 metresi toprak,2 metresi de betondu.Aşağıya bir indim dedim herhalde kesin gitti telefon.Telefon dik olarak toprağa saplanmış bir şekilde açık duruyordu.Nasıl sevindim anlatamam.Biraz sildim ve kullanamaya devam ettim,hala da ediyorum.İndirimli iken 300 liraya almıştım.Ama gerçekten çok iş yaptım bu telefonla :)

Arkadaşın ne oldu bu olaydan sonra sağ çıktı mı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
achambo

achambo

Üye
Yağmurlu bir okul sabahında her zamanki gibi okula gelmiştim.Telefonumla arka bahçeden bir şeylerin fotoğrafını çekiyodum.Arkadan bi arkadaşım telefona bir dokundu 2.kattan aşağı düştü.O an ki surat ifademi görmeniz lazım.Şu an telefonumun 3. senesi dolucak.O zamanlar 6 aylık falandı.Ben dedim aha kesin gitti telefon.Yağmur yağdığı için toprak biraz çamur olmuştu.Arka bahçede 4 metrelik bi alan vardı.2 metresi toprak,2 metresi de betondu.Aşağıya bir indim dedim herhalde kesin gitti telefon.Telefon dik olarak toprağa saplanmış bir şekilde açık duruyordu.Nasıl sevindim anlatamam.Biraz sildim ve kullanamaya devam ettim,hala da ediyorum.İndirimli iken 300 liraya almıştım.Ama gerçekten çok iş yaptım bu telefonla :)

benim e7 şanssız:D

toprağa değil direk betona düşüyo
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-

ümran

Üye
bedava net olmasa hemen satarım keretayı :ehe
 
creeper

creeper

Üye
sağlamlık hoca. iphone'u alıp da yere atamıyon.
 
Symbianize

Symbianize

Üye
hasan karadağ

hasan karadağ

Üye
bende n70 ME vardı su deposuna düştü 4 kez ilkinde çıkardım telefonu hala açıktı ışığı bi iki tekledi ama kapanmadi zoruma gitti telefonla inatlaştim tekrar suya soktum oyun oynamaya başladım kapanmadı :D
 
creeper

creeper

Üye


Üst Alt