Yağmurlu bir okul sabahında her zamanki gibi okula gelmiştim.Telefonumla arka bahçeden bir şeylerin fotoğrafını çekiyodum.Arkadan bi arkadaşım telefona bir dokundu 2.kattan aşağı düştü.O an ki surat ifademi görmeniz lazım.Şu an telefonumun 3. senesi dolucak.O zamanlar 6 aylık falandı.Ben dedim aha kesin gitti telefon.Yağmur yağdığı için toprak biraz çamur olmuştu.Arka bahçede 4 metrelik bi alan vardı.2 metresi toprak,2 metresi de betondu.Aşağıya bir indim dedim herhalde kesin gitti telefon.Telefon dik olarak toprağa saplanmış bir şekilde açık duruyordu.Nasıl sevindim anlatamam.Biraz sildim ve kullanamaya devam ettim,hala da ediyorum.İndirimli iken 300 liraya almıştım.Ama gerçekten çok iş yaptım bu telefonla