Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Planlanan BuluşmalarNeden bir Bursa buluşması yok acaba ?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Progressivity
Üye
Konu Sahibi
Neden bir Bursa buluşması yok acaba ?
Bursada ikamet eden maxicep üyeleri ve de bu buluşmaya dışarıdan gelmek isteyen üye arkadaşlarımız bir maxicep bursa buluşması yapsak fena olmaz değil mi ?
Love Prince
Üye
iyi olur yani böyle bi buluşma düzenlenirse
Progressivity
Üye
Konu Sahibi
valla yeterli katılım sağlanırsa çok iyi olur bence arada bir yapmak lazım böyle buluşmalar, aslında istanbulda yakın istanbuldan da gelinebilir sonra bizde istanbul buluşmasına gideriz falan
van_hoijdonk
Emekli Yönetici
Şöyle sağlam 8-10 kişilik bir kadro çıkarsa Bursa'dan neden olmasın ki? 4 saat yol, atlar geliriz.
Yalnız havalar düzelince olmalı, mayıs ayı gibi. Şuanda malum dışarı çıkmak bile zor...
Progressivity
Üye
Konu Sahibi
haklısın mayıs ayı gibi olsa daha iyi olur sanırım, inş bi 7-8 kişi çıkarız sağlam
Love Prince
Üye
böyle bi buluşma düzenlenirse gelirim
Lacoste
Üye
Annem izin verirse bende gelirim ama bursanın içinde olursa gelebilirim(ama küçüğüm diye ezersiniz beni )
etiyen
Üye
ewet yaa hakkatten olsun bursada bi buluşma çok iyi olur
uqur16
Üye
Bursa içine bende gelebilirim xD
deimos18
Üye
Ben zaten Bursa içindeyim xD
Anıl Umut
Emekli Yönetici
12 Ekim-25 Ekim tarihleri arasında olursa katılırım.
Şu an İzmirdeyim,12 sinde Bursaya geçeçeğim.
bursa uludag yolunda bisabah kahvaltısı sohbet gezi tarzında organizasyonu ben yapabilirim havalar ısındığında mesela 8 mayıs pazar günü hem bu zamana kadar biraz daha toparlanırız.
CoDeYs
Üye
konunun vakti baya geçmiş gelen giden olmaz aga bu saatten sonra
hegomania
Üye
olur olur
ben mesela yeni goruyorum konuyu.
CoDeYs
Üye
ama dogruda 1sene 3 ay geçmiş artık pek olcagını sanmıyorum çunku balikesir buluşması 2009 dan bu yana alada bi gelişma olmadı.
umarım olur merak ediyoruz bazı bursadakıleri