Planlanan Buluşmalar Neden bir Bursa buluşması yok acaba ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Progressivity

Progressivity

Üye
    Konu Sahibi
Neden bir Bursa buluşması yok acaba ?
Bursada ikamet eden maxicep üyeleri ve de bu buluşmaya dışarıdan gelmek isteyen üye arkadaşlarımız bir maxicep bursa buluşması yapsak fena olmaz değil mi ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3


Love Prince

Love Prince

Üye
iyi olur yani böyle bi buluşma düzenlenirse
 
Progressivity

Progressivity

Üye
    Konu Sahibi
valla yeterli katılım sağlanırsa çok iyi olur bence arada bir yapmak lazım böyle buluşmalar, aslında istanbulda yakın istanbuldan da gelinebilir sonra bizde istanbul buluşmasına gideriz falan :)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Şöyle sağlam 8-10 kişilik bir kadro çıkarsa Bursa'dan neden olmasın ki? 4 saat yol, atlar geliriz.

Yalnız havalar düzelince olmalı, mayıs ayı gibi. Şuanda malum dışarı çıkmak bile zor... :oke:
 
Progressivity

Progressivity

Üye
    Konu Sahibi
haklısın mayıs ayı gibi olsa daha iyi olur sanırım, inş bi 7-8 kişi çıkarız sağlam :)
 
Love Prince

Love Prince

Üye
böyle bi buluşma düzenlenirse gelirim :)
 
Lacoste

Lacoste

Üye
Annem izin verirse bende gelirim :D ama bursanın içinde olursa gelebilirim(ama küçüğüm diye ezersiniz beni :D)
 
etiyen

etiyen

Üye
ewet yaa hakkatten olsun bursada bi buluşma çok iyi olur
 
uqur16

uqur16

Üye
Bursa içine bende gelebilirim xD
 
deimos18

deimos18

Üye
Ben zaten Bursa içindeyim xD
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
12 Ekim-25 Ekim tarihleri arasında olursa katılırım.
Şu an İzmirdeyim,12 sinde Bursaya geçeçeğim.
 

erenilgezdi

Üye
gerçekten de neden bursa buluşması yok

--------------- Ekleme ---------------

bu arada ime numaramı nasıl öğrenebilirim.
 

samsunnadir

Üye
C:\Users\dagdelen\Desktop\NURUMASENBENMENKIYMETLMSN.gif:megafon:
 
emrah_16

emrah_16

Üye
bende katılırım arkadaşlar. çok süper olur
 
umutunlu

umutunlu

Üye
Hadi ozaman ne duruyoruz?
 
tam161916

tam161916

Üye
bursa uludag yolunda bisabah kahvaltısı sohbet gezi tarzında organizasyonu ben yapabilirim havalar ısındığında mesela 8 mayıs pazar günü hem bu zamana kadar biraz daha toparlanırız.
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
konunun vakti baya geçmiş gelen giden olmaz aga bu saatten sonra
 
hegomania

hegomania

Üye
olur olur
ben mesela yeni goruyorum konuyu.
 
CoDeYs

CoDeYs

Üye
ama dogruda 1sene 3 ay geçmiş artık pek olcagını sanmıyorum çunku balikesir buluşması 2009 dan bu yana alada bi gelişma olmadı.
umarım olur merak ediyoruz bazı bursadakıleri
 
bveo

bveo

Üye
gemlikteyim. Gelirim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt