B@TuH@N
Üye
Necatinin Ateşi Avrupayı Kavuracak
<span style="color:#FF0000">Necati'nin ateşi Avrupa'yı kavuracak!</span>
Galatasaray'ın şampiyonluğunda 18 golle büyük pay sahibi olan Necati Ateş, iddialı açıklamalar yaptı. Milli forvet, "Şampiyonlar Ligi'nde gruptan çıkarsak devamı da gelir. İlk hedefimiz çeyrek final" ifadesini kullandı
Şampiyon Galatasaray'ın golcü ismi Necati Ateş iddialı konuştu. 18 gol atarak kariyerinde yaşadığı ilk şampiyonluğa damgasını vuran yıldız futbolcu, Avrupa'da da başarılı olacaklarını söyledi.
Tecrübeli forvet, "Bu şampiyonluk; çalışmanın, azmin, inancın, gerçek dostlukların zaferidir. Maddi ve manevi yaşadığımız tüm sorunlar bizim şampiyon olmamızı engelleyemedi. Zorluklar karşısında kenetlendik ve mutlu sona ulaştık.
Sahada döktüğümüz o gözyaşları, bütün sezon boyunca yaşadığımız sıkıntıların ve zorlukların göstergesidir. Böyle bir dönemde şampiyon olabilmek zordu. İşte bu yüzden herkesin oyuncuları alınlarından öpmesi gerekir" dedi.
<span style="color:#FF0000">'Tromsö'yü unutturacağız'</span>
Galatasaray'la 2010'a kadar sözleşmesi bulunan Necati, geçen sezon UEFA Kupası'nda Tromsö'ye elenerek üzdükleri taraftarlara bu sezon Avrupa'da başarılar yaşatacaklarını iddia etti.
Şampiyonlar Ligi'ne 3. ön eleme turundan seribaşı olarak katılacaklarını hatırlatan milli oyuncu, "Ön elemeyi geçersek gerisi de gelir. Geçen sezonki acıyı taraftarlarımıza bir daha yaşatmayacağız. Şampiyonlar Ligi'nde en az çeyrek veya yarı finali hedefliyoruz. Bu yıl Avrupa'da da iyi işler yapacağımıza inanıyorum" diye konuştu.
<span style="color:#FF0000">Necati'nin karnesi</span>
Sezon S.Lig T.Kupası UEFA
2003-04 14/9 --- ---
2004-05 33/15 5/5 ---
2005-06 32/18 5/4 2/0
2.5 sezonda 91 resmi maçta 51 gol attı.
<span style="color:#FF0000">'Aziz Yıldırım'ın desteği sürer'</span>
Necati Ateş, Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın görevini bırakacağını açıklamasına üzüldüğünü söyledi. Yıldırım'ın, Türk futbolunda önemli bir yere sahip olduğunu kaydeden Galatasaraylı golcü, "Sayın Aziz Yıldırım'ın Fenerbahçe'yi getirdiği yer belli. Çok renkli bir kişilik. Bu şekilde bırakabileceğini sanmıyorum. Başkan olarak olmasa da, dışarıdan destek vereceğine eminim. Kararı kendisi için hayırlısı olsun" dedi.
Kaynak: Milliyet
Haber: Halil Özer
Güzel konuşmuş umarım bunlar uygulamaya gecer!
Galatasaray'ın şampiyonluğunda 18 golle büyük pay sahibi olan Necati Ateş, iddialı açıklamalar yaptı. Milli forvet, "Şampiyonlar Ligi'nde gruptan çıkarsak devamı da gelir. İlk hedefimiz çeyrek final" ifadesini kullandı
Şampiyon Galatasaray'ın golcü ismi Necati Ateş iddialı konuştu. 18 gol atarak kariyerinde yaşadığı ilk şampiyonluğa damgasını vuran yıldız futbolcu, Avrupa'da da başarılı olacaklarını söyledi.
Tecrübeli forvet, "Bu şampiyonluk; çalışmanın, azmin, inancın, gerçek dostlukların zaferidir. Maddi ve manevi yaşadığımız tüm sorunlar bizim şampiyon olmamızı engelleyemedi. Zorluklar karşısında kenetlendik ve mutlu sona ulaştık.
Sahada döktüğümüz o gözyaşları, bütün sezon boyunca yaşadığımız sıkıntıların ve zorlukların göstergesidir. Böyle bir dönemde şampiyon olabilmek zordu. İşte bu yüzden herkesin oyuncuları alınlarından öpmesi gerekir" dedi.
<span style="color:#FF0000">'Tromsö'yü unutturacağız'</span>
Galatasaray'la 2010'a kadar sözleşmesi bulunan Necati, geçen sezon UEFA Kupası'nda Tromsö'ye elenerek üzdükleri taraftarlara bu sezon Avrupa'da başarılar yaşatacaklarını iddia etti.
Şampiyonlar Ligi'ne 3. ön eleme turundan seribaşı olarak katılacaklarını hatırlatan milli oyuncu, "Ön elemeyi geçersek gerisi de gelir. Geçen sezonki acıyı taraftarlarımıza bir daha yaşatmayacağız. Şampiyonlar Ligi'nde en az çeyrek veya yarı finali hedefliyoruz. Bu yıl Avrupa'da da iyi işler yapacağımıza inanıyorum" diye konuştu.
<span style="color:#FF0000">Necati'nin karnesi</span>
Sezon S.Lig T.Kupası UEFA
2003-04 14/9 --- ---
2004-05 33/15 5/5 ---
2005-06 32/18 5/4 2/0
2.5 sezonda 91 resmi maçta 51 gol attı.
<span style="color:#FF0000">'Aziz Yıldırım'ın desteği sürer'</span>
Necati Ateş, Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın görevini bırakacağını açıklamasına üzüldüğünü söyledi. Yıldırım'ın, Türk futbolunda önemli bir yere sahip olduğunu kaydeden Galatasaraylı golcü, "Sayın Aziz Yıldırım'ın Fenerbahçe'yi getirdiği yer belli. Çok renkli bir kişilik. Bu şekilde bırakabileceğini sanmıyorum. Başkan olarak olmasa da, dışarıdan destek vereceğine eminim. Kararı kendisi için hayırlısı olsun" dedi.
Kaynak: Milliyet
Haber: Halil Özer
Güzel konuşmuş umarım bunlar uygulamaya gecer!
