TeAmo42
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ne yapmamı önerirsiniz?
Arkadaşlar kafam çok fena karıştı.Fikirlerinizi bekliyorum.2 hafta önce ikinci el galaxy s3 aldım herşey çok iyi telefon da kılcal çizik bile yok. Ama aldığımın 2 gün sonrası hoparlörden cızırtılı ses gelmeye başladı
Müzik keyfi denen birşey kalmadı.Ses seviyesini 15den 10 a çektiğim zaman sorun azalıyordu cızırt çok hafif geliyordu.Telefonum ithalatçı firma garantili ıstanbul da bir firma. Aldığım yere gittim gönderdik garantiye, tam 2 gün sonra geldi aynı gün tamir yapılıp kargo ya geri verilmiş hızlarına diyecek yok. Telefon ses kalibrasyonu yapıldı diyerek geldi yazılımla halletmeye çalışmışlar. Telefonumun sesi resmen kısılmış, neyse dedim kullandım 1 hafta kadar daha ses kısık cızırtı da var. Telefoncu ya tekrar götürdüm adam dedi servis yapmıştır sana öyle geliyordur filan dedi ama nafile zorla yollattirdim. Cuma vermiştim dün geldi Telefoncu dedi gel bi deneyelim bir daha getirme dedi bana laf çarpıyor. Bir müzik açtı cızırtılı ses devam ve ses ilk aldığımın 3 de 1 i dışarıda müzik acsam ben duyamam. Telefoncu sorun düzelmiş orjinal sesi diye iddia etti, ordan bi tane s3 açtı bir müzik attı benden ona ikisindedr açtık onda hem kaliteli hem yüksek çıktı.Adam bu sefer iste bunda jb yok ondan filan
Bende teşekkürler dedim adam birşey konuşmadan çıktım gittim. Şimdi garanti koşullarında bir arıza 2 den fazla çıktığı zaman cihaz sıfırı ile değiştirilmelidir diyo. Ve adamlar telefonun hoparlörünu değiştirmek yerine ısrarla telefonu yazılımla yapmaya çalışmışlar iki seferdede ses kalibrasyonu diye geldi. Şimdi 3.kez yollamadan önce tüketici haklarına dilekçe vereyim mi ? Yada kendim yollayim garrantiye cihaz değişimi istiyorum mu diyeyim ? Ne onerirsiniz?
Müzik keyfi denen birşey kalmadı.Ses seviyesini 15den 10 a çektiğim zaman sorun azalıyordu cızırt çok hafif geliyordu.Telefonum ithalatçı firma garantili ıstanbul da bir firma. Aldığım yere gittim gönderdik garantiye, tam 2 gün sonra geldi aynı gün tamir yapılıp kargo ya geri verilmiş hızlarına diyecek yok. Telefon ses kalibrasyonu yapıldı diyerek geldi yazılımla halletmeye çalışmışlar. Telefonumun sesi resmen kısılmış, neyse dedim kullandım 1 hafta kadar daha ses kısık cızırtı da var. Telefoncu ya tekrar götürdüm adam dedi servis yapmıştır sana öyle geliyordur filan dedi ama nafile zorla yollattirdim. Cuma vermiştim dün geldi Telefoncu dedi gel bi deneyelim bir daha getirme dedi bana laf çarpıyor. Bir müzik açtı cızırtılı ses devam ve ses ilk aldığımın 3 de 1 i dışarıda müzik acsam ben duyamam. Telefoncu sorun düzelmiş orjinal sesi diye iddia etti, ordan bi tane s3 açtı bir müzik attı benden ona ikisindedr açtık onda hem kaliteli hem yüksek çıktı.Adam bu sefer iste bunda jb yok ondan filan
Bende teşekkürler dedim adam birşey konuşmadan çıktım gittim. Şimdi garanti koşullarında bir arıza 2 den fazla çıktığı zaman cihaz sıfırı ile değiştirilmelidir diyo. Ve adamlar telefonun hoparlörünu değiştirmek yerine ısrarla telefonu yazılımla yapmaya çalışmışlar iki seferdede ses kalibrasyonu diye geldi. Şimdi 3.kez yollamadan önce tüketici haklarına dilekçe vereyim mi ? Yada kendim yollayim garrantiye cihaz değişimi istiyorum mu diyeyim ? Ne onerirsiniz?