Ne yapmamı önerirsiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Ne yapmamı önerirsiniz?
Arkadaşlar kafam çok fena karıştı.Fikirlerinizi bekliyorum.2 hafta önce ikinci el galaxy s3 aldım herşey çok iyi telefon da kılcal çizik bile yok. Ama aldığımın 2 gün sonrası hoparlörden cızırtılı ses gelmeye başladı
Müzik keyfi denen birşey kalmadı.Ses seviyesini 15den 10 a çektiğim zaman sorun azalıyordu cızırt çok hafif geliyordu.Telefonum ithalatçı firma garantili ıstanbul da bir firma. Aldığım yere gittim gönderdik garantiye, tam 2 gün sonra geldi aynı gün tamir yapılıp kargo ya geri verilmiş hızlarına diyecek yok. Telefon ses kalibrasyonu yapıldı diyerek geldi yazılımla halletmeye çalışmışlar. Telefonumun sesi resmen kısılmış, neyse dedim kullandım 1 hafta kadar daha ses kısık cızırtı da var. Telefoncu ya tekrar götürdüm adam dedi servis yapmıştır sana öyle geliyordur filan dedi ama nafile zorla yollattirdim. Cuma vermiştim dün geldi Telefoncu dedi gel bi deneyelim bir daha getirme dedi bana laf çarpıyor. Bir müzik açtı cızırtılı ses devam ve ses ilk aldığımın 3 de 1 i dışarıda müzik acsam ben duyamam. Telefoncu sorun düzelmiş orjinal sesi diye iddia etti, ordan bi tane s3 açtı bir müzik attı benden ona ikisindedr açtık onda hem kaliteli hem yüksek çıktı.Adam bu sefer iste bunda jb yok ondan filan
Bende teşekkürler dedim adam birşey konuşmadan çıktım gittim. Şimdi garanti koşullarında bir arıza 2 den fazla çıktığı zaman cihaz sıfırı ile değiştirilmelidir diyo. Ve adamlar telefonun hoparlörünu değiştirmek yerine ısrarla telefonu yazılımla yapmaya çalışmışlar iki seferdede ses kalibrasyonu diye geldi. Şimdi 3.kez yollamadan önce tüketici haklarına dilekçe vereyim mi ? Yada kendim yollayim garrantiye cihaz değişimi istiyorum mu diyeyim ? Ne onerirsiniz?
 


___kaptan___

___kaptan___

Üye
Aaaah ah 2.eller yok muuu :angry: ama ne yapalım maddiyatta bi yerde yani sağlık olsun almışın artık, ver kardeşim ver bi kez daha ver servise cihazdaki sorunun giderilene dek devam et asla bırakma peşini? Adam resmen sana sorunlu cihaz satmış bence :angry: :nono: + Yorum yapan arkadaşların yorumlarınıda bir değerlendir kardeş :bilmm
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Aaaah ah 2.eller yok muuu :angry: ama ne yapalım maddiyatta bi yerde yani sağlık olsun almışın artık, ver kardeşim ver bi kez daha ver servise cihazdaki sorunun giderilene dek devam et asla bırakma peşini? Adam resmen sana sorunlu cihaz satmış bence :angry: :nono: + Yorum yapan arkadaşların yorumlarınıda bir değerlendir kardeş :bilmm
Öncelikle ilk yorumun senden gelecegine emindim teşekkürler yorumun için :)
Adam sorunlu satmadı bilinçli bir şekilde aldım yaklaşık 1 saat kontrol ettim alırken.Hopörlör birden bire elimde oldu ilk 2 gün müzik kalitesi süperdi ve sürekli müzik dinledim.Birden bire bir cızırtı meydana geldi müzik dinleme esnasında.İthalatçı firma sağlam firma hızlı gönderiyor telefon nasıl gittiyse öyle geldi kozmetik olarak ama asla tamir yapmadılar hep yazılımsal yapmışlar ses kısıldı gitti.Bu adamlar göremiyor mu bu telefonun hopörlörün sorunlu oldugunu yoksa elinde hoparlör yokda o yüzden mi?
Şimdi birde 3. kez aynı arızadan gidiyor değişmesi gerekmiyor mu cihazın?
tek avantajı max 3-4 gün içinde geri geliyor tel.Bu sefer telefoncu ile değil kendim yollamayı düşünüyorum telefoncu kafası ağrımasın diye başından atmaya çalıştı bizim buraların en güvenilir telefoncusudur sözde ama bozuk mal satmadı kesinlikle sorun bendeyken oldu malesef.Oysa ki ne zorluklarla almıştım bu cihazı...
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye

Öncelikle ilk yorumun senden gelecegine emindim teşekkürler yorumun için :)
Adam sorunlu satmadı bilinçli bir şekilde aldım yaklaşık 1 saat kontrol ettim alırken.Hopörlör birden bire elimde oldu ilk 2 gün müzik kalitesi süperdi ve sürekli müzik dinledim.Birden bire bir cızırtı meydana geldi müzik dinleme esnasında.İthalatçı firma sağlam firma hızlı gönderiyor telefon nasıl gittiyse öyle geldi kozmetik olarak ama asla tamir yapmadılar hep yazılımsal yapmışlar ses kısıldı gitti.Bu adamlar göremiyor mu bu telefonun hopörlörün sorunlu oldugunu yoksa elinde hoparlör yokda o yüzden mi?
Şimdi birde 3. kez aynı arızadan gidiyor değişmesi gerekmiyor mu cihazın?
tek avantajı max 3-4 gün içinde geri geliyor tel.Bu sefer telefoncu ile değil kendim yollamayı düşünüyorum telefoncu kafası ağrımasın diye başından atmaya çalıştı bizim buraların en güvenilir telefoncusudur sözde ama bozuk mal satmadı kesinlikle sorun bendeyken oldu malesef.Oysa ki ne zorluklarla almıştım bu cihazı...

Zorlukla alınan cihazın durumunu iyi bilirim :( + O zaman cihazın hoparlör cızırtısı giderilene dek servise göndermenizi tavsiye ederim + gönderirken arızayı bir mektup vb şekilde belirtecekseniz eğer, ''cihaz gerekirse 1 hafta 2 hafta kalsın ama sorun giderilsin'' ibaresini ekle bence, ama bilemiyorum yetkili servisin yapması lazım :bilmm
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Benin tahminimce servisde donanım tamiri yapabilecek adam yok veya ellerinde hoparlör yok. Sorun açık ve net hoparlörde. Çok canım sıkıldı cihaza soğukluk geldi kullanasim bile gelmiyor
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Benin tahminimce servisde donanım tamiri yapabilecek adam yok veya ellerinde hoparlör yok. Sorun açık ve net hoparlörde. Çok canım sıkıldı cihaza soğukluk geldi kullanasim bile gelmiyor

Bu konunun üzerinde durun bence bariz şuan cihaza nefret besliyosunuz yani en kısa sürede tekrardan servise iletin bi kez daha :bilmm
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Tamam kardeşim cok teşekkürler ali abide yorum yapar inşallah. Tecrübelerine güveniyorum Ali abinin. Ama dediğin gibi yapıcam en kısa sürede uzun bir arıza açıklaması ile tekrardan göndereceğim.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Kardeşim sakın pasif olma ağzın biraz laf yapsın.Deki siz yapmazsanız ben yaptırmasını bilirim. Dilekçe yazacağım de. Hakkını sonuna kadar ara. Son bir kez daha garantiye yolla olmadıysa eğer dilekçe ver.
 
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
üstteki arkadaş haklı biraz aktif olursanız sorunun çözüleceği taraftarıyım. Sen paranla aldın o ürünü ve üstelemek zorundasın ve kendini göstererek hadi kolay gelsin :)
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Sonuna kadar git tüketici hakları , hakem kurulu dilekçe peşini bırakma.
 
Polymath

Polymath

Üye
İthalatçı firmayla görüşsen ? Ayrıca Kvk gibi değil mi ? Mesela benim nokia c5 00 ım vardı.. Genpa garantisi vardı. Ben kvk yı aradım kvk ya göndermiştim garantiye düşünce onlar yapmıştı. Telefoncudan almıştım. Ama direk ben firmayla görüşme yaptım ve telefonum yapılmıştı sorunsuz. Telefoncu üzerinden değildi firmayla konuşup sen yollasan telefonu ?
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Burda sıkıntılı bir durumu açıklarken belirli bir uslub içinde hareket etmeniz gerektiğini unutmayınız.İade koşulları yad tüketici hakkları konusunda desteğe gelince elbette il hakem kurulundan başlayarak daha üs mercilerde masraflar oluyor.Üstelik arkadaşın bulunduğu durum ikinci el olduğundan daha farklı bir prosedür izlenmekte uzun olabilir fakat okumakta fayda olan kanun içeriği.İyi forumlar

 
alenkolik

alenkolik

Üye
kanunu cok iyi biliyorum. Uslubumda da bi yanlis oldugunu dusunmuyorum. Bu sizin sahsi dusunceniz. Ben ise bu isin icinde yasayan insanlarin sıkıntilarini iyi bilen birisi olarak konusuyorum. Bilincsizce hak arayip bin pisman donen o kadar cok vatandas goruyorum ki. Hakem heyeti elbette kisiyi hakli gorecektir aksi hicbirzaman gorulmedi. Malin ikinci el olmasi biseyi degistirmez. Ayipli mal olarak sikayetin kabulune kara verilir. Neticesinde karsi tarafin hakem heyetine itiraz olarak mahkemede acacagi dava hicte oyle sonuclanmiyor. Verilen en makul karar kismen kabuldur ki buda vatandas aleyhine avukatlik ucreti demektir. Neyse hukuki konulara fazla girmek istemiyorum. Sadece sonradan pisman olacaginiz islere dusmeyin diyorum. Tabi gerisi kisisel tercihtir.
 

xxyagmuradamxx

Üye
Bence Git Güzel Bir Nserisi Telefon Al Her Şeyi Güzel Tasarlanmış Bu Serinin.
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
Dediğiniz gibi direk firmayı aradım filan ama yapılmadan geldi. Ikinci el aldım ama fişi filan mevcut sıkıntı çıkmaz sanırım. Bir keZ daha yollayacagim detaylı arıza açıklaması ile ve arayacağım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt