Lumia 800'ü nereden almıştınız, resmi olarak Türkiye'ye gelmedi o cihaz.
Ve yanlış hatırlamıyorsam piyasaya çıkalı 1,5-2 seneye yakın oldu.
Microsoft, Windows Phone 8 ile yeni bir çekirdek mimarisine geçti.
Mevcut diğer sistemler karşısında bu zorunlu bir adımdı.
Bu süreçte tıpkı Nokia'nın Symbian'dan tamamen WP8'e geçişi gibi, Microsoft'un bu geçişiyle ister istemez bir kısım kullanıcı zarar gördü.
Ancak mobil sektöründe tutunabilmek için bunlar her iki firma için de gereken hamlelerdi.
Sizin de kendinize göre haklı sebepleriniz var.
Lumia 800'ün desteği WP7.8 ile bitti.
Windows Phone 8 verilemediğinden yapacak çok fazla bir şey görünmüyor.
Geçiş dönemine denk gelen bir cihaz olduğu için biraz da şanssızlık diyelim.
Ne desek fayda etmeyecek biliyorum.
Karar sizin.
Bir şekilde elden çıkarıp üzerine para katarak daha yeni ve üst düzey bir Lumia ile devam edebileceğiniz gibi, Android veya Apple'da şansınızı deneyebilirsiniz.