ne yapicam ben yaa :( :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

huri$

Üye
    Konu Sahibi
ne yapicam ben yaa :( :(
televizyon izlemeyi sevmem
daha çok radyo dinlerim
evde i$ yaparken yemek yaparken vs hep radyo ..
$imdi radyoda çikan reklamlar var ..istanbulda butun i$yerlerinin telefon numaralari aklimda hepsini ezbere biliyorum.
çigkoftecisinden boncukcusuna ototamircisinden hali yikama fabrikalarinin ve daha birsuru i$yerlerinin butun telefon numaralarini ezbere biliyorum bilmekle kalmayip adam reklamlarda solerken bende onunla bi soluyorum
nasil kurtulcam bu dertten gereksiz butun numaralari alio beyin
sinir oluyorumm
 

huri$

Üye
    Konu Sahibi
Bu iyi mi kotu mu
oglum neresi iyi ben yurtdi$inda $ey pardon batmanda ya$iorum ..istanbuldaki i$yeri numaralarini ne yapim çok sayida i$yeri tel numarasi var beyinde
gereksiz bencee
bo$a yer tutuyo tabi ki kotu ne yapayim nasil kurtulayim hayir adamla bi bende soluyorum numarayi ona çok sinir oluyorum evdekilerin eylence konusu oldum yaa
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Kitap oku radyoya ara ver
 

Burak

Üye
kapat radyoyu
kendin müzik aç abla.
 
kafanı duvara felan çarp hızlıca belki unutursun
 

huri$

Üye
    Konu Sahibi
Kitap oku radyoya ara ver
kitap okuyorum zatenn elimdeki son kitap
yazin alcam dahaa da hemen bitmesini istemiorum

kapat radyoyu
kendin müzik aç abla.
açiyorum e$im bekarken çoooooooooooook kaset cd almi$ sirayla dinliyorum onlari bazen hep ayni kafayi yiyorum

kafanı duvara felan çarp hızlıca belki unutursun
hee vururken sadece numaralar silinsin diyee ne yapabilirim
hepsi silinirsede kotu olur
 

zaza

Üye
Abla sakin seninki psikolojik
 

CoDeYs

Üye
zamana bırakmalısın bence düzelir kesin her insan bazı şeylere taktımı takıyor mesala benım kuzen oda aynı boyle rehberindeki numaralrın hepsnı ezberledi 70 tane oldugun biliyorm şimdi bıraktı ezberlemyi oda zamnla sıkldı ondan .yanı ablacım zaman herşeyin ilacıdır
 

huri$

Üye
    Konu Sahibi


Abla sakin seninki psikolojik
saol

dinlemesem biraz ara versem olur belki ama ama ne zaman bo$ kalsam açmadan duramiyorum .. kizim anne bizim derslerimizi sen yap dior bak aklinda tek numara kalmaz dior
 

CoDeYs

Üye
yok abla birden kısma yavasça yada bu çokfazla numara falan söyleyen kanalları dinleme oda olur .yahu senin çocuklarda az uyanık degiller
 

huri$

Üye
    Konu Sahibi
yok abla birden kısma yavasça yada bu çokfazla numara falan söyleyen kanalları dinleme oda olur .yahu senin çocuklarda az uyanık degiller
Zamane çocuklari hep uyaniklar
benimkiler de çok fena e$$ek sipalari
her numarayi unutsam çig kofteci ahmet ustaninkini unutmam
bide seray hali yikama fabrikasi
 

CoDeYs

Üye
minnak lar
Aaa abla versene çig köftecininkini canım çekti
 
bende bi ara yol boyunca önüme gelen tüm yazıları plakaları okuyodumm cok kötüydü bırıne yetısemeyıp okuyamasam tuhaf oluyodum
ama gecıyo takma ablam
 

huri$

Üye
    Konu Sahibi
minnak lar
Aaa abla versene çig köftecininkini canım çekti
oglum sen Baklikesir desin bu ahmet usta Istanbul da
ama illede isitiyorsan verim $imdi burda reklem olmasin
bende bi ara yol boyunca önüme gelen tüm yazıları plakaları okuyodumm cok kötüydü bırıne yetısemeyıp okuyamasam tuhaf oluyodum
ama gecıyo takma ablam
anladim In$allah geçer

ilk benim plakayla başlamıştır
 

CoDeYs

Üye
ya abla ben şakasına dedim çig köfteci bizim evin 100 metre ötesinde istesem gider yerim
 

zaza

Üye
şaka yaptım ya yani o psikolojik duruma benim plakayla gelmiştir gibi bir espiriydi yanlış anlamayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...