Arkadaşlar sonunda bende halklı çıktım daha kupa başlamadan önce tanıdıyım herkeze brazilya kazanamaz dedim ve sonunda dediyim oldu brazilya çeyrek finelde elendi.Bunu dememin nedenide insanlara şuydu brazilya Amerika 94 de çok iyi oynamadan şampiyon oldu o finellerde amerikayı zorlanarak 1-0 ve İsveçide aynı skorla zorlanarak yendi 98 de finele çıkmayı halk etmedikleri halde finel oynadılar hollanda maçında son 20 dakka tüm hava toplarını hollandalılar almıştı ama topu hep auta yada kaleciye attıkları için brazilyayı yenemedi hollanda 2002 de bizi iki maçdada zorlanarak yendiler vede Belçika maçında karşılaşma 0-0 ken Belçikanın attıyı buz gibi gol verilmemişti o maçda brazilya çok çok kötü oynamışdı ve gelelim Almanya 2006 ya Hırvatistan maçında attıkları gol ve Ronaldinhonun bir kafası dışında pozisyon bulamadılar aksine hırvatlar son vuruşlarda başarılı olabilseler brazilya o maçı kaybederdi ayrıca Avusturalya maçında şans onlardan yanadı.Japonya maçında ilk yarı brazilya yoktu oyunda ama 1-1 olunca japonya maçı bıraktı çünkü brazilyayı en az 2 farkla yenmeleri lazımdı avaraj nedenile 1-1 olunca aktır imkansız diye düşünüp japonya psikolojik oalrak maçı bıraktı o yüzdende brazilya ikinci yarı farka gitti yani brazilya oynadıyı futbolla burayı bile hak etmemişti.Kalan takımlara bakınca oynadıyı futbolla şampiyonluk bence Almanyanın hakkı