ne olacak bu BRASIL in hali

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aLli_28

aLli_28

Üye
    Konu Sahibi
ne olacak bu BRASIL in hali
ne olacak bu BRASIL in hali
 


jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
bi sorun yok istedikleri gibi yapiolar o kadar
 
gknky

gknky

Üye
bence şampiyon olcaklar...
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
İspanya'ya elenir... :blink:
 
e.m.r.e.c.i.x

e.m.r.e.c.i.x

Üye
onlarda yıldız çok düzelir......
 
PcM@STéR

PcM@STéR

Üye
Kıraç bi Şow da Söyledi bu Şarkıyı " Yıldızlarda Kayar durmaz Yerinde " :ehe:
 

perfectlover

Üye
Bugün Gana karşısında da beğenilmedi Brezilya. Bu futbolla şampiyon olmaları zor.
 
aLli_28

aLli_28

Üye
    Konu Sahibi
doğru diyorsunda bence bunlar maçı ciddiye almadılar.
Ne olursa olsun favori brezilya
 

Noctivagant

Üye
Dün şans ve hakem brazilyadan yana olmasaydı brazilya kaybederdi.Brazilyanın 2.Golü buz gibi ofsayttı
 
ocu77

ocu77

Üye
adamlarda zaten 2 şey var biri futbol diğeride samba..şampiyonluğu kaptırmazlar gibi geliyooorr..
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
Fransa'ya elenir... :blink:
 
FanaTürk

FanaTürk

Üye
Bakın bilmişim... :ehe:
 
ocu77

ocu77

Üye
sambaya devam..:ehe: :ehe:
 
ua_yako

ua_yako

Üye
fransaya elendikten sonra sisin yasdiklarinizi okudum gercekten cok komik oldu...Neyse ßResiL eLendi hayirLisiyLa aLmanya - fransa finali islersek tam olcak
 

Noctivagant

Üye
Arkadaşlar sonunda bende halklı çıktım daha kupa başlamadan önce tanıdıyım herkeze brazilya kazanamaz dedim ve sonunda dediyim oldu brazilya çeyrek finelde elendi.Bunu dememin nedenide insanlara şuydu brazilya Amerika 94 de çok iyi oynamadan şampiyon oldu o finellerde amerikayı zorlanarak 1-0 ve İsveçide aynı skorla zorlanarak yendi 98 de finele çıkmayı halk etmedikleri halde finel oynadılar hollanda maçında son 20 dakka tüm hava toplarını hollandalılar almıştı ama topu hep auta yada kaleciye attıkları için brazilyayı yenemedi hollanda 2002 de bizi iki maçdada zorlanarak yendiler vede Belçika maçında karşılaşma 0-0 ken Belçikanın attıyı buz gibi gol verilmemişti o maçda brazilya çok çok kötü oynamışdı ve gelelim Almanya 2006 ya Hırvatistan maçında attıkları gol ve Ronaldinhonun bir kafası dışında pozisyon bulamadılar aksine hırvatlar son vuruşlarda başarılı olabilseler brazilya o maçı kaybederdi ayrıca Avusturalya maçında şans onlardan yanadı.Japonya maçında ilk yarı brazilya yoktu oyunda ama 1-1 olunca japonya maçı bıraktı çünkü brazilyayı en az 2 farkla yenmeleri lazımdı avaraj nedenile 1-1 olunca aktır imkansız diye düşünüp japonya psikolojik oalrak maçı bıraktı o yüzdende brazilya ikinci yarı farka gitti yani brazilya oynadıyı futbolla burayı bile hak etmemişti.Kalan takımlara bakınca oynadıyı futbolla şampiyonluk bence Almanyanın hakkı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt