Ne Kadar Kuralcısınız ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
Ne Kadar Kuralcısınız ?
Toplum hayatını düzenleyen kurallara ne kadar uyarsınız ?

Konuyu kısaca açacak olursak;

Sosyal ortamlardaki kurallar...

Ahlaki kurallar...

Sağlık ve eğitim öğretimdeki kurallar gibi çeşitleyebiliriz....






-Bulunduğum ortamda kuralların hepsine riayet ederim...

-Kural mı kime ne ?

-Kuralları ben koyarım mı dersiniz ?
 
reserved

- - - Eklendi - - -

böylece ne kadar kuralcı olduğumu gördünüz
 

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
reserved

- - - Eklendi - - -

böylece ne kadar kuralcı olduğumu gördünüz
Peki neden neden kurallara uymuyorsun
Daha mı asi görünüyor bu durum yoksa daha çok ben bilirim havası mı veriyor ?
 

Strange

Üye
kurallara uymuyorum genelde yada hiç uymuyorum tam olarak emin değilim
 
Tepkiler: Tuba
Genelde kurallara uyarım + Aşk'ta kuralı ben koyarım, yapma dediğimi yaptımı yakarım ki bugün hata yaptı beni kaybetti o kişi?? Köppppekler gibi pişman olcak benim gibi seven birini bulsun kafama sıkmazsam adam değilim ahanda bu kadar kuralcıyım??

Hemen hemen her ortamda kurallara uymaya gayret ederim
 
Tepkiler: Tuba

zombaka

Üye
Genelde kurallara uyarım pek çiğnemem
 
Tepkiler: Tuba

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler Bence çok güzel ifade ettin


yoo farklı pencerelerden bakmamı sağlıyor

Olabilir ama ___kaptan___ gerçekten güzel ifade etti farklı pencerelerden bakmanı nasıl sağlıyor hangi alandaki kurallar mesela ?
Anne - babanın koyduğu kuralları çinediğinde mi okul mu ? neresi ?
 

doctorrr

Üye
O kurallar konulurken bana danışılmadığı için ayak diriyorum.
 

Teşekkür ederim + Nickimi de doğru yazdığınız için ayrıca teşekkür ederim
 
Tepkiler: Tuba
mesela okuldan kaçıyorum diyelim kimsenin umruna gelmiyor demekki bu kurallar gereksiz önemsizki çiğnendiğinde kimse ses çıkarmıyor ? bir sonuca ulaşmamda en önemli yardımcım kuralları çığnemektir kurallar çiğnenince verilen tepkiler gözlemlerin %70 ini oluşturur...
 
Tepkiler: Tuba

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
O kurallar konulurken bana danışılmadığı için ayak diriyorum.
Toplumsal kurallar kimseye danışılmadan konuyor belli çerçeveler dahilinde sizinle beraber yaşayan aynı havayı soluduğunuz insanlara rahatsızlık vermemesi adına konuyor kurallar her bireye danışılması mümkün olmazdı ilerde bir iş yeri sahibi oldun diyelim o iş yerinin kuralları olacak onları sen belirleyeceksin ve uyulmasını isteyeceksin çalışanların senin gibi düşünürse ne yapacaksın peki

Teşekkür ederim + Nickimi de doğru yazdığınız için ayrıca teşekkür ederim
Rica ederim

Bu daha açıklayıcı oldu Peki kuralı çiğnedin ve tepki aldın aynı kuralı tekrar çiğner misin ?
 

Haydar

Emekli Yönetici
kurallara uymayı severim
 
Tepkiler: Tuba
Kurallar insan yaşayışını düzenler ee hepimizde insan olduğumuz için bu kurallara toplum çerçevesinde ötekileşmemek için uymaya özen göstermeliyiz..

- - - x-scarface - - -

Zaten benim kurallara ne kadar uyduğum avatarımdan belli olur
 
Tepkiler: Tuba

Tuba

Üye
    Konu Sahibi
En azından bir çaba var özen göstermeliyiz
 
tepki almama yollarına bakarım ama aşırı derecede tepki alırsam öldürseler aynı hareketi yaptıramazlar bana
 
Tepkiler: Tuba
O Kurallar Konulurken Bizlere Danisilmadi ..

O Yuzden Hicbirine Uymuyorum ..
 
tam da Ahlak felsefesi falan görüyorduk
Hepsinden biraz var bende
 
Tepkiler: Tuba
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...