Tuba
Üye
-
Konu Sahibi
-
Peki neden neden kurallara uymuyorsunreserved
- - - Eklendi - - -
böylece ne kadar kuralcı olduğumu gördünüz
yoo farklı pencerelerden bakmamı sağlıyor
Peki neden neden kurallara uymuyorsun
Daha mı asi görünüyor bu durum yoksa daha çok ben bilirim havası mı veriyor ?
TeşekkürlerGenelde kurallara uyarım + Aşk'ta kuralı ben koyarım, yapma dediğimi yaptımı yakarım ki bugün hata yaptı beni kaybetti o kişi?? Köppppekler gibi pişman olcak benim gibi seven birini bulsun kafama sıkmazsam adam değilim ahanda bu kadar kuralcıyım??
Hemen hemen her ortamda kurallara uymaya gayret ederim
yoo farklı pencerelerden bakmamı sağlıyor
TeşekkürlerBence çok güzel ifade ettin
Olabilir ama ___kaptan___ gerçekten güzel ifade etti farklı pencerelerden bakmanı nasıl sağlıyor hangi alandaki kurallar mesela ?
Anne - babanın koyduğu kuralları çinediğinde mi okul mu ? neresi ?
mesela okuldan kaçıyorum diyelim
TeşekkürlerBence çok güzel ifade ettin
Olabilir ama ___kaptan___ gerçekten güzel ifade etti farklı pencerelerden bakmanı nasıl sağlıyor hangi alandaki kurallar mesela ?
Anne - babanın koyduğu kuralları çinediğinde mi okul mu ? neresi ?
Toplumsal kurallar kimseye danışılmadan konuyor belli çerçeveler dahilinde sizinle beraber yaşayan aynı havayı soluduğunuz insanlara rahatsızlık vermemesi adına konuyor kurallar her bireye danışılması mümkün olmazdı ilerde bir iş yeri sahibi oldun diyelim o iş yerinin kuralları olacak onları sen belirleyeceksin ve uyulmasını isteyeceksin çalışanların senin gibi düşünürse ne yapacaksın pekiO kurallar konulurken bana danışılmadığı için ayak diriyorum.
Rica ederimTeşekkür ederim + Nickimi de doğru yazdığınız için ayrıca teşekkür ederim
Bu daha açıklayıcı oldu
mesela okuldan kaçıyorum diyelimkimsenin umruna gelmiyor demekki bu kurallar gereksiz önemsizki çiğnendiğinde kimse ses çıkarmıyor ? bir sonuca ulaşmamda en önemli yardımcım kuralları çığnemektir kurallar çiğnenince verilen tepkiler gözlemlerin %70 ini oluşturur...
En azından bir çaba var özen göstermeliyizKurallar insan yaşayışını düzenler ee hepimizde insan olduğumuz için bu kurallara toplum çerçevesinde ötekileşmemek için uymaya özen göstermeliyiz..
- - - Eklendi - - -
Zaten benim kurallara ne kadar uyduğum avatarımdan belli olur
En azından bir çaba var özen göstermeliyiz
tepki almama yollarına bakarım
Toplumsal kurallar kimseye danışılmadan konuyor belli çerçeveler dahilinde sizinle beraber yaşayan aynı havayı soluduğunuz insanlara rahatsızlık vermemesi adına konuyor kurallar her bireye danışılması mümkün olmazdı ilerde bir iş yeri sahibi oldun diyelim o iş yerinin kuralları olacak onları sen belirleyeceksin ve uyulmasını isteyeceksin çalışanların senin gibi düşünürse ne yapacaksın peki
Rica ederim
Bu daha açıklayıcı olduPeki kuralı çiğnedin ve tepki aldın aynı kuralı tekrar çiğner misin ?
Teşekkürler
tepki almama yollarına bakarımama aşırı derecede tepki alırsam öldürseler aynı hareketi yaptıramazlar bana
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?